ca 1.5 jr geleden tikte ik een gratis bak op de kop. Staat nu ook al 1.5 jr prima te draaien, alleen die verdomde krassen.... Die zaten er dus al toen ik m kreeg. Als de ruiten goed schoon zijn zie je ze nauwelijk, maar toch hoopt zich vuil op in de krassen, wat ik regelmatig met een schuursponsje weg boen (met mn ruitenwissermagneet lukt het niet). Best een intensief klusje elke keer.
Is er misschien iets wat aqua vriendelijk/veilig is, waarmee ik de ruiter kan behandelen? Of iets anders wat werkt? Of moet ik het er gewoon mee doen?
franka75
Geplaatst: 18-04-11 22:06
Ik ben toch bang dat laatste of misschien aan een nieuwe bak denken zo duur zijn sommige niet weet natuurlijk niet hoe groot
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-11 22:06
uit mn hoofd 200 liter, en dit model maken ze niet meer. Ik heb de juwel panorama, das de voorloper van de vision
Oeh dat is jammer! Panorama is een van de mooiste aquaria van juwel, naar mijn mening in ieder geval mooier dan de vision....
Maar een algenmes, werkt super! Je krijgt de alg echt gemakkelijk weg met zo'n mes. Is even iets duurder in de aanschaf, maar je bent wel goedkoper uit dan wanneer je een nieuw aquarium koopt. Overigens wel goed gebruiken, anders krijg je alleen maar meer krassen