aangevallen door de haan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qilan

aangevallen door de haan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 22:46

Nou vandaag had ik dus eerste 2 uur dier, en wij moesten met zijn drieén de haan doen, maar een zo;n wijf durfde niet dus ide ging amper schuurtje in en toen dacht ik zo nou oke doe ik het wle om dat eig geen van ons 3 wou doen, en toen alles schoongemaakt enzo. en ik keerde me om en zie zo 'wat is er nu zo eng aan die haan?', en toen vloog die me dus aan :7 had ik niet moeten zeggen, en toen ontsnapte die dus uit hok en mijn vriendin en ik gillen niet normaal, leraar boos en die haan kwam op ons af. uiteindelijk focking kinderne op osn boos modat we gilden, maarja xD. haan er weer in en toen nog eieren geraapt en lerares heeft duiven kuiken gevonden :D.

Is een van julie ook wle is aangevlogen door een kip of haan van shcool ofso?

xx

X_Michelle_X

Re: aangevallen door de haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:48

Wij hebben vaker een haan gehad, die aanviel, maar nu niet meer, bij ons lopen de kippen en haan 's zomers los, en als je alleen al langs die heen liep, viel ie je al aan :') whahaha, raar beest :+

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:50

ik las alleen wijf, en ofso, toen ben ik afgehaakt :n
>;) :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:51

Elma_ schreef:
Same here..

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:51

Mijn vader had een kip en haan van zijn collega's gekregen (mafkezen :P )
Had die helemaal geen zin in, maar toch kippenhok en alles gekocht. In het begin ging alles goed, ze liepen lekker op het terrein te scharrelen. Na een tijdje werd de haan agressief en begon hij achter je aan te rennen, het werd steeds erger en hij vloog met poten vooruit naar je gezicht. (niemand durfde meer zonder bezem het huis uit :P ) Uiteindelijk hebben we ze aan een vriend gegeven, waar ze hem uiteindelijk maar de nek om hem gedraaid....
Laatst bijgewerkt door Mitch_Beauty op 14-04-11 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:52

Wat betekent 'de haan doen'? :P
Wat moet je dan met hem doen?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:53

spellingscheck ?

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:57

Is dit een mislukte poging tot blindtypen of??

Heel vervelend voor je, ik ben nog nooit aangevallen door een haan. Gelukkig.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:59

Het is een vrij onleesbaar verhaal geworden.
Maar je bent door een haan aangevallen, zover ben ik wel gekomen.
Tja, het blijven dieren, altijd mee uitkijken.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:59

Mijn pony verdedigde mij altijd tegen de valse haan die in het weiland liep...Hij lanceerde hem gewoon :') Best grappig. En iemand anders heeft eens een emmer op m kapot geslagen omdat ie maar bleef komen. poedersuiker :=

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:00

Elma_ schreef:

Ik zag nog focking in mijn ooghoek. :j Maar toen ben ik ook afgehaakt.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:06

Beste Qilan,
Als je een leesbare tekst probeert te schrijven, let dan goed op het (enigszins) gebruik van leestekens, hoofdletters en letter volgordes. Vooral die laatste is een punt waar je niet goed mee bekent bent. Lees na je bericht te typen, eerst het stuk nog eens door. Verander de letter combinaties tot er een woord ontstaat dat nog weleens kan aangeven wat je precies bedoelt.
Zoals je merkt zijn er meerdere mensen die ook vinden dat je woorden zoals 'wijf' en 'ofso' niet moet gebruiken. Zelf ben ik ook een van die personen. Het komt asociaal over, en geeft mensen niet het idee dat je een (serieuze) bijdrage levert aan dit forum.

Let in het vervolg op deze punten, en er komt vanzelf een goed verhaal uit rollen.

ps. Probeer je openingspost anders hieronder nog eens te typen op een goede manier. Mocht je hier hulp bij willen, dan stuur je maar een PM.

Groetjes, een bezorgd persoon over hedendaagse spelling en grammatica.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:14

Leliev schreef:
Beste Qilan,
Als je een leesbare tekst probeert te schrijven, let dan goed op het (enigszins) gebruik van leestekens, hoofdletters en letter volgordes. Vooral die laatste is een punt waar je niet goed mee bekent bent. Lees na je bericht te typen, eerst het stuk nog eens door. Verander de letter combinaties tot er een woord ontstaat dat nog weleens kan aangeven wat je precies bedoelt.
Zoals je merkt zijn er meerdere mensen die ook vinden dat je woorden zoals 'wijf' en 'ofso' niet moet gebruiken. Zelf ben ik ook een van die personen. Het komt asociaal over, en geeft mensen niet het idee dat je een (serieuze) bijdrage levert aan dit forum.

Let in het vervolg op deze punten, en er komt vanzelf een goed verhaal uit rollen.

ps. Probeer je openingspost anders hieronder nog eens te typen op een goede manier. Mocht je hier hulp bij willen, dan stuur je maar een PM.

_/-\o_

Moet toegeven dat ik zelf ook niet super ben in grammatica. Maar doe wel mijn best ervoor.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:20

Als je je best ervoor doet, dan is dat al goed. Ik ben zelf ook geen meester in de Nederlandse taal, maar ik probeer er altijd wel wat moois van te bakken.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:22

Hmm, wat je precies schrijft weet ik ook niet, maar ik heb niet eens zin om moeite te doen. :n

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:28

haha zal ik het in het limburgs neerzetten, is bijna hetzelfde, maarja iedereen maakt fouten maar dit is wel een beetje veel

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:44

Leliev schreef:
Beste Qilan,

geweldig! en respect voor het netjes formuleren van dit commentaar!

ik heb de OP 3 x gelezen maar ik word er niet wijs uit :=

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:47

Leliev schreef:
Beste Qilan,

_/-\o_

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:52

Qilan schreef:
Nou vandaag had ik dus eerste 2 uur dier, en wij moesten met zijn drieén de haan doen, maar een zo;n wijf durfde niet dus ide ging amper schuurtje in en toen dacht ik zo nou oke doe ik het wle om dat eig geen van ons 3 wou doen, en toen alles schoongemaakt enzo. en ik keerde me om en zie zo 'wat is er nu zo eng aan die haan?', en toen vloog die me dus aan :7 had ik niet moeten zeggen, en toen ontsnapte die dus uit hok en mijn vriendin en ik gillen niet normaal, leraar boos en die haan kwam op ons af. uiteindelijk focking kinderne op osn boos modat we gilden, maarja xD. haan er weer in en toen nog eieren geraapt en lerares heeft duiven kuiken gevonden :D.

Is een van julie ook wle is aangevlogen door een kip of haan van shcool ofso?

xx

Nou, vandaag had ik dus de eerste 2 uur dier(verzorging). Wij moesten met z'n drieën de haan doen.
Maar een meisje durfde niet en ging amper het schuurtje in.
Toen dacht ik: "nou oké, dan doe ik het wel", omdat eigenlijk geen van ons drieën het wilde doen.
Toen heb ik alles schoongemaakt en zo.
Ik keerde me om en zei: "wat is er nu zo eng aan die haan"?
Dat had ik dus niet moeten zeggen, want de haan vloog mij toen aan.
De haan ontsnapte uit zijn hok en mijn vriendin en ik gilden, niet normaal.
De leraar werd boos en de haan kwam op ons af.
Andere kinderen werden boos op ons omdat wij gilden.
Maar ja, de haan is weer in het hok gezet en daarna hebben we nog eieren geraapt.
De lerares heeft nog een kuikentje van een duif gevonden.

Wie is er ook wel eens door een haan of een kip aangevlogen van school?

(hopelijk is dit een goede vertaling
Laatst bijgewerkt door mika11 op 14-04-11 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:54

Van de 3e naar de 4e regel mag er van mij een komma tussen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:57

Heb ik gedaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:38

Oh, een crosshaan! Die hadden wij ook altijd op het erf :D
Liep je het erf op.. niets aan het handje, geen kip te zien (letterlijk) :D
en dan opeens kwam er uit het niets een haan de hoek om scheuren die zich vol op je schoenen stortte.
Bij ons moest je dan ook niet in korte broek het erf op komen lopen, want dan hield je geen benen meer over :D
Je kunt ze het beste negeren en gewoon doorlopen. Het gaat vanzelf voorbij, maar kan me wel voorstellen dat mensen er van schrikken.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-04-11 07:39, in het totaal 1 keer bewerkt

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:39

Hehe, ik word elke dag door onze hanen aangevlogen.
En dat zijn van die lievertjes van 4en half kilo. En gelukkig zijn het er maar 740.
Hennen kunnen er overigens ook wel wat van hoor, maar door de hanen heb ik mooi beurse knieholtes.
(ik maak echt geen grapje, wij hebben een pluimveebedrijf mij 9000dames en 740 mannen)

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:50

Wij hadden ook een haan met van die leuke sporen waarmee hij in je enkel begon te hakken :\
Dat zelfde beest had ik bijna onthoofd maar uiteindelijk heet een paard het voor me gerelgeld.

(plank viel om op de haan en paard liep er over heen, dat was de haan :evaw:)

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:53

Ik ben ook maar afgehaakt na een aantal woorden.
Helaas mis ik hier een stukje respect naar de medemens.