Sommige van jullie kunnen misschien mijn topic van bijna 1 jaar geleden nog wel herinneren..
In mijn konijnenren had zich een drama afgespeeld. Heb toen eentje moeten laten inslapen( waarschijnkijk door een kat gegrepen en was compleet een achterpootje kwijt). Cavallo was ook gewond geraakt. Grote wond op gaar schouder, overlevingskans nihil.
Wonder boven wonder had cavallo het gered en mocht haar leven verder leven in de ren buiten in de tuin... Nooit gedacht dat dit z'n kort leven zou worden..
Gister alles verzorgd, niets aan de hand. Ik kom vandaag in de ren heeft cavallo een heel verwijdt ook dat uit de oogkas werd geduwd. Met spoed naar de da. Bij de da kreeg ik te horen dat er een flink abces vanuit de kaak het oog eruit aan het duwen was. De enige oplossing was een operatie, maar konijnenpus is zo ontzettend taai, en de kans op genezen zo klein, dat er na overleg besloten is om cavallo deze strijd en pijn niet meer aan te doen. Cavallo is om 10:15 rustig vertrokken naar de groene konijnenheuvel. Ze mocht nog geen jaar worden.....