Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus op een vlooienbesmetting zit ik niet te wachten.
Rider01 schreef:Pipetjes hebben meestal niet zoveel zin.
Wij doen van die druppels tegen vlooien en teken door het eten.
Succes!
) dierenfan schreef:Hoe kan een hond zonder epilepsie hier epileptisch op reageren? Werkelijk nog nooit meegemaakt en heb al enorm veel honden en katten door alle jaren heen in de dierenopvang met frontline spray of pipet behandeld. Werkelijk nooit wat gehad. Weet wel dat je met narcose op moet letten met ketamine en sommige rassen.
Als je het specifiek wil weten voor jou kruising zou ik bellen naar frontline makers. Dan weet je direct goed antwoord.
Hier mijn eigen dieren wassen met anti vlooienshampoo en extra citronella erdoor heen en dat werkt hier goed. Heb eigenlijk in al 2 jaren geen vlooien meer en was ze 2 á 3 x per jaar. Mocht het nodig zijn dan gebruik ik zelf ook frontline en ben er heel tevreden over.
.
En epileptisch, tja, ze reageren gewoon extreem heftig op het spul denk ik. nathalie_v schreef:De middelen advantage en stronghold vind ik beide zeer goede producten! Je kan ze zelfs per pipet kopen om het eens uit te proberen (teminste bij mijn DA).
Zou eens proberen 1 van deze 2 middelen te proberen, frontline vind ik nou niet echt super spul. Heb echter er nog niet van gehoord dat gooldendoodles specifiek van frontline een insult konden krijgen. Weer wat nieuws geleerd?!
Veder is er nog advantix (is nog niet heel lang op de markt geloof ik) word in de dierenwinkels verkocht, ben dus bang dat de kwaliteit niet echt top is... (is mijn mening)