op 10-03-11 plaatste ik dit topic: M_hartje_M @ [BB] Knobbeltje net naast de ruggengraat ?
het ging erover dat een knobbeltje naast de ruggengraat was opengesprongen, een mengsel van pus en bloed kwam er dus uit... we hebben nu al de volgende dingen geprobeert, de gekste zelfs, maar nog een ding niet, geen DA.
- Een week aangezien, katten maken dit meestal zelfs schoon, geen vooruitgang
- Schoongespoeld met biotex
- Gedept met isobetadiene (hoe je het schrijft
) weer geen vooruitgang, - 1 week aangezien, 2 dagen droog, weer open en dan weer 2 dagen dicht enz
- 4 dagen binnengehouden, misschien dat hij buiten in het natte gras lag wie weet, weer geen vooruitgang
- Nu komt het gekste (en dit is NIET mijn idee
) een pleister erop geplakt, nou kat losgelaten, hoppa pleister eraf, dus weer geen goed idee. - En nu heb ik er eens een foto van gemaakt, kijken wat bokt ervan vind.
Voor mensen die niet goed tegen open wonden of bloed kunnen gelieve niet de link te openen, dit is een foto van de wond op de rug!!!!!!
http://i54.tinypic.com/2im03o4.jpg
Ik wil hier nog even aan toevoegen, noem mij geen dierenmishandelaar voor de dingen die ik heb proberen te doen bij mijn kater. Ik (en mijn ouders) hebben dit uit liefde gedaan, zo dat de wond zou genezen, ondanks dat hij dat niet leuk vond. Ook hebben we de dierenarts gebeld, aangezien deze dierenarts ook veearts is, heeft hij het erg druk, en we konden morgen langskomen rond de middag, dit doen wij ook, en dan zullen we het horen. Toch voor de hele slimmerds hier op bokt eventjes een foto plaatsen
alvast bedankt 
ik denk echter dat alleen deze zalf niet voldoende zal zijn, dus toch maar even naar de DA voor een antibiotica-kuur
.