Weer heerlijk gekeet met Keet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Weer heerlijk gekeet met Keet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 19:50

Tsja, ik plaats vaker foto's van m'n hondje, dus sommige zullen haar wel kennen, zoniet;
Kathie is een 3 jarige kruising Puli, moeder is een Puli, geen idee wat vader is/was, ze is meegenomen uit Hongarije, en we hebben er echt het meest perfecte hondje aan wat je je kan voorstellen. Ze luistert perfect, (Puli is een hongaarse herder, en dat merk je echt!), het is een lekker boefje, maar zo lief!

Ik heb sinds kort een fietskar, ze is wat te dik ( }> ), ze zou 2 a 3 kg moeten afvallen, op aanraden van de dierenarts. Nu is ze al geplukt, dan komt er ruim een kg vacht vanaf, maargoed, dat buikje mag minder! Dus ik heb een fietskar gekocht, goed voor mij, en goed voor Kathie, zodat we er samen op uit kunnen, naar het bos, etc, omdat die niet in de buurt is. En naast de fiets kan, maar dan moeten we eerst de conditie goed opbouwen, en je ziet nu al dat haar energie meer is, dus dat gaat goed, en ze is ook al wat afgevallen, maar ze mag nog meer afvallen, maar we zijn op de goeie weg!

Afbeelding

Afbeelding
Oogjes altijd gericht op mij, ze houd me de hele tijd in de gaten, goed trouw dus!

Afbeelding
Haar dolle 5 minuten :P

Afbeelding
En opnieuw xD

Afbeelding
Ze vind achter stokjes aanrennen erg leuk, maar terugbrengen; Ho maar! Ze snapt het wel, maar ze vind het gewoon echt niet leuk :P

Afbeelding
Weer gek doen!

Afbeelding
Laten zien hoe leuk een stokkie wel niet is :+

Afbeelding
D'r prachtige koppie, met die mooie oogjes!

Afbeelding
Even uitrusten! Ze rent telkens tegen een soort berg op, dat is vermoeiend :P

Afbeelding
Cute ! <3

Afbeelding
Ze wil heeeeeeeel graag de stok :P

Afbeelding
Water is ook leuk }> Ze gaat altijd liggen in water, maar ze gaat niet verder dan haar buik, of we moeten zelf zwemmen!

Afbeelding
En haar mooie kar!

justkid

Re: Weer heerlijk gekeet met Keet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:15

wat een superleuk hondje
En die laatste foto is lief <3

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 20:21

THnx!

Ja, ze mag ze tijdens het fietsen niet staan, want ze wil eruit springen (ondanks ze wel vastzit), dus dan gaat het luikje weer dicht ;). Het fietsen is nog erg spannend voor haar, omdat ze best verlatingsangst heeft, en zij dus niet naast me loopt, maar achter mij rijd, en dat vind ze heel eng, dus we zijn bezig dat ze de link legt van; In dat karretje betekent lekker naar het bos, of lekker er op uit, en dat gaat steeds beter!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:43

Leuke fotos!! Leuk hondje!! Ik vind de laatste foto zo lief! In dat karretje :D

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:53

Leuke hond! Op sommige foto's lijkt ze wel scheel te kijken hahah.. Heel leuk!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 15:35

Hahaha! Ja, ze kijkt inderdaad best scheel af en toe :P Maar dan kijkt ze naar de stok, dus denkt dat het daardoor komt, ik betrap haar anders nooit op scheel kijken :P