Kathie is een 3 jarige kruising Puli, moeder is een Puli, geen idee wat vader is/was, ze is meegenomen uit Hongarije, en we hebben er echt het meest perfecte hondje aan wat je je kan voorstellen. Ze luistert perfect, (Puli is een hongaarse herder, en dat merk je echt!), het is een lekker boefje, maar zo lief!
Ik heb sinds kort een fietskar, ze is wat te dik (
), ze zou 2 a 3 kg moeten afvallen, op aanraden van de dierenarts. Nu is ze al geplukt, dan komt er ruim een kg vacht vanaf, maargoed, dat buikje mag minder! Dus ik heb een fietskar gekocht, goed voor mij, en goed voor Kathie, zodat we er samen op uit kunnen, naar het bos, etc, omdat die niet in de buurt is. En naast de fiets kan, maar dan moeten we eerst de conditie goed opbouwen, en je ziet nu al dat haar energie meer is, dus dat gaat goed, en ze is ook al wat afgevallen, maar ze mag nog meer afvallen, maar we zijn op de goeie weg!

Oogjes altijd gericht op mij, ze houd me de hele tijd in de gaten, goed trouw dus!

Haar dolle 5 minuten

En opnieuw xD

Ze vind achter stokjes aanrennen erg leuk, maar terugbrengen; Ho maar! Ze snapt het wel, maar ze vind het gewoon echt niet leuk

Weer gek doen!

Laten zien hoe leuk een stokkie wel niet is

D'r prachtige koppie, met die mooie oogjes!

Even uitrusten! Ze rent telkens tegen een soort berg op, dat is vermoeiend

Cute !

Ze wil heeeeeeeel graag de stok

Water is ook leuk
Ze gaat altijd liggen in water, maar ze gaat niet verder dan haar buik, of we moeten zelf zwemmen! 
En haar mooie kar!
. Het fietsen is nog erg spannend voor haar, omdat ze best verlatingsangst heeft, en zij dus niet naast me loopt, maar achter mij rijd, en dat vind ze heel eng, dus we zijn bezig dat ze de link legt van; In dat karretje betekent lekker naar het bos, of lekker er op uit, en dat gaat steeds beter!