Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zag vandaag nog een aquarium van 20/30 liter met ongeveer 4 goudvissen, 2-3 guppen en een koi! Wel nog een hele kleine koi, maar toch.

Pelryo schreef:vooral honden ( kijk ik het meest bij) allemaal tussen 6 en 12 maanden moeten ze weg. Dan beginnen ze te puberen en te testen. diep en diep triest.
Vjestagirl schreef:Wij hadden katten, cavia's, hamsters, vissen... En idd, behalve de kat keken we er niet meer na om na een tijdje. Dat doen kleine kinderen nou eenmaal. Maar mijn moeder heeft er altijd goed voor gezorgd...
En nu ben k groot en nu heb k weer vissen en komen er weer cavia's
Ik heb vroeger ook alle soorten dieren zowat gehad, toen een tijdje niks en nu weer vissen en een hamster dan ipv cavia's vanwege ruimtegebrek. lynne_berna schreef:shilady schreef:Ja en wat mij het meest opvalt is dat mensen na 1 of meerdere jaren pas alergies zijn ..........
Zo zijn wij ook aan onze hond gekomen![]()
De man was opeens allergisch geworden, net toen de hond 6 maandjes was

shilady schreef:Ja en wat mij het meest opvalt is dat mensen na 1 of meerdere jaren pas alergies zijn ..........
belachelijk....
Arm poesje... _Tara_ schreef:Vjestagirl schreef:Wij hadden katten, cavia's, hamsters, vissen... En idd, behalve de kat keken we er niet meer na om na een tijdje. Dat doen kleine kinderen nou eenmaal. Maar mijn moeder heeft er altijd goed voor gezorgd...
Soms denk ik wel eens dat wij dezelfde persoon zijn ofzoIk heb vroeger ook alle soorten dieren zowat gehad, toen een tijdje niks en nu weer vissen en een hamster dan ipv cavia's vanwege ruimtegebrek.

_AAASCHAAA_ schreef:wij hebben ook heel veel dieren die weg moesten om redenen. Onze poes ( toen 1 nu 17 ) moest weg want kind moest kiezen of konijn of poes houden ( later bleek poes had blaasgruis en plaste overal neer )
Heel veel vissen die wegmoesten omdat mensen naar hun zeggen, niets met die troep moesten. Aan de ene kant is het fijn dat de dieren af te halen worden gezet. Mijn kitten ( nu bijna 2 ) is gedumpt toen hij 4 weken oud was. En de vissen, als wij ze niet kwamen halen waren ze in het riool verdwenen.
Ik praat het absoluut niet goed, maar liever zo dan dat ze de dieren ergens dumpen en achterlaten of door het toilet spoelen.
En als je je kat persé naar buiten wil hebben, laat het dan helpen _Tara_ schreef:Vjestagirl schreef:Wij hadden katten, cavia's, hamsters, vissen... En idd, behalve de kat keken we er niet meer na om na een tijdje. Dat doen kleine kinderen nou eenmaal. Maar mijn moeder heeft er altijd goed voor gezorgd...
Soms denk ik wel eens dat wij dezelfde persoon zijn ofzoIk heb vroeger ook alle soorten dieren zowat gehad, toen een tijdje niks en nu weer vissen en een hamster dan ipv cavia's vanwege ruimtegebrek.