heei allemaal ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem. onze hond loopt al sinds de ochtend (kwart over 8) mank. maar ik zie niks en het is niet dik ,ik mag er in knijpen, drukken, buigen en tikjes op geven . wat is dit???
Mijn hond loopt ook wel eens mank, heeft ie vast wat geks gedaan. Als het naar een paar dagen echt niet over gaat of verminderd zou ik iemand er naar laten kijken.
tamara16
Geplaatst: 03-04-11 19:55
misschien een spier die nog op slot zit? ons hondje werd vanochtend wakker en ze liep op 3 pootjes haar linkerachter pootje tilde ze helemaal omhoog op. Verder is nu weer goed,
alleen na het slapen wil het nog wel eens verkeerd gaan
Angeliekje
Geplaatst: 03-04-11 20:02
Ik zou het eventjes een dag of twee, drie aankijken. Mijn hond liep vorige week stram (niet mank) en piepte met opstaan en de eerste stappen zetten. Nu is dat (na een paar dagen) helemaal over, dus waarschijnlijk verstapt of verrekt oid. Kan gebeuren bij honden.
Misschien toch even langs de DA gaan? Hoe oud is de hond? Onze hond liep ook mank, mochten ook alles ermee doen dachten we. Tot we bij de DA kwamen. Hond had last van groeipijn.
Onze hond is 11 maanden. Het kan dus ook groeipijnen zijn. Als ik jouw was zou ik even langs de DA gaan. (Dan hebben ze als het groeipijn is, pijnmedicatie nodig)
even overleggen met de dierenarts? even een belletje en die geven dan gauw genoeg aan of ze denken dat het nodig is om langs te komen. misschien inderdaad groeipijn, maar misschien iets anders. succes ermee!