Loop op zaken vooruit maar dat doe ik vaker, het wat als.... zodat ik beter voorbereid ben op als het dan toch gaat komen.
Rens_ke schreef:Ik begrijp dat je ons om advies vraagt, maar ik denk dat er maar één is die de antwoord kan geven. Wat zie je als je naar Gizmo kijkt? Is ze gelukkig? Is ze blij? Zit ze lekker in haar vel? Zit er uberhaupt leven in?
Zoals elke oudere kat slaapt ze veel, daarnaast dus kattenbak eten drinken en weer slapen, veel meer doet ze eigelijk niet meer.
De glans in haar ogen de glanzende vacht dat begint steeds ietsje minder te worden.
Creatas schreef:Als ik je verhaal lees, proef ik al een bepaalde ondertoon..?
Bedoel je dat ik mijn keuze al gemaakt heb ( dus het inslapen)
Als je dit bedoelt nee, misschien komt het omdat ik er vrij bang voor ben dat ik die keuze moet gaan maken.
Zoals ik hierboven al zei, ik loop op zaken vooruit altijd al gedaan.
Toen ze de hersenbloeding had, kwam ik al huilend terug op de nacontrole omdat ik dacht dat het over was, zat compleet in de stress.
Het moet zeker realistisch zijn kwa kansen en een katwaardig bestaan dit overleg ik dan ook met de DA want die kan er meer over zeggen dan ik.
De DA kent Gizmo trouwens niet, ben overgestapt naar een andere waar ik een beter gevoel bij heb.