Hallo bokkers! Toen ik vanochtend in de tuin kwam zag ik een kikker op zn rug liggen op het terras, ik dacht in eerste instantie dat hij dood was, maar zag nog hem nog ademen ( 'pompen') Heb hem toen omgedraaid en snel een badje met water gemaakt waar hij in kan zitten. 1 probleem; een achterpoot is totaal vermorzeld en hangt er maar wat bij. Hij kruipt hier nu in de tuin.. Moet ik hier een eind aan maken (want dat durf ik echt niet!!!) of kan ik hem nog redden?
Denk niet dattie nog lang te leven heeft... Dus ik zou hem of uitzetten in een slootje waar die wordt opgegeten, of de natuur zelf een handje helpen...
Hebben hier geen sloot in de buurt en durf hem zelf echt niet dood te maken ....
kraakte
Geplaatst: 01-04-11 08:31
hij kan ook nog wel overleven met 1 poot minder. zal vanzelf wel afsterven. laat m gewoon weer los in de tuin en t komt wel goed, of hij wordt opgegeten door een vogel...
Als je hem niet was tegen gekomen dan had hij het simpel ook zelf op moeten lossen, het is zielig maar als je zelf aangeeft hem niet dood te durven maken laat het beestje dan gewoon lekker met rust hij vind zijn weg wel!