Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar dit is echt anders dan haarbal spuug het is puur onverteerd eten, Nu ik naar de deirenarts ben geweest heeft nachos nog niet gespuugd dus hoop dat het probleem opgelost is:D Stagediver schreef:Ja, kattengras heb ik ook hier, heb ook kruising ragdoll hehe, haarballenmaar dit is echt anders dan haarbal spuug het is puur onverteerd eten, Nu ik naar de deirenarts ben geweest heeft nachos nog niet gespuugd dus hoop dat het probleem opgelost is:D
We hebben wel tijden gehad dat alleen overstappen op ander voer geen oplossing was en dat hij een tijdje prednison moest en kipfilet. Quellian schreef:Ik vind het klinken naar voedselallergie, maar daar is hij wel wat jong voor (hoewel ik ook thuis een uitzondering heb). Mijn kat (Pumbaa) spuugt ook zijn voer uit, dus ik blijf constant wisselen van voer, dan gaat het weer een tijdje goed. Momenteel zit hij op de RC Sensible en dat blijft er goed inWe hebben wel tijden gehad dat alleen overstappen op ander voer geen oplossing was en dat hij een tijdje prednison moest en kipfilet.