Na vele uren achter de computer om een leuke pup te zoeken, zijn we een geweldige Shiba Inu kruising tegen gekomen!
En morgen is het dan eindelijk zo ver, dan mogen we hem ophalen! Het wordt een aardig ritje, want hij woont in België.. Maar dat hebben we er zeker voor over!
Voel me net een klein kind die bijna jarig is..
Helemaal zenuwachtig/hyper!Heb er echt zin in en vind het ontzettend leuk!!
Ik heb altijd een Husky gehad, maar die moest ik helaas bij mn ouders laten toen ik ging samenwonen.. Hij woonde daar al heel zijn leven, kon lekker in de achtertuin (wat wij niet hebben helaas) en hij is al aardig op leeftijd, dus hem nog verhuizen zou ik hem weinig plezier mee doen.. Toch miste ik het heel erg om een hondje om me heen te hebben, en gelukkig wou mn vriend er ook 1!
Hij mag lekker mee naar mn pony elke dag, en ook mee naar mijn werk! (anders had ik het ook niet gedaan)
Helemaal super dus!
Even een klein paspoortje van hem!
Naam: Diesel
Ras: Shiba Inu kruising
Geslacht: Reu
Leeftijd: bijna 9 weken!
Hier alvast 2 foto's van hem van zijn advertentie!

Wat een geweldig ding he?! Ben helemaal in love
Zijn slaapplekje is al klaar voor gebruik, nu maar hopen dat het snel morgen is!

http://94.100.120.110/1262250001-126230 ... _Tcrn.jpeg
Dinsdag mag hij gelijk naar de DA voor een controle en zijn prikje, arme ding
En ben al hard opzoek naar een leuke puppycurcus!Morgen meer foto's van deze knapperd!

Het is nu alleen dat de katten er niet mee aan de haal gaan
Anders heeft hij morgen niks meer haha 
. Als ik je nog een tip mag geven: ga er zo snel mogelijk wel eens mee naar de dierenarts voor een algemene check-up en een ontwormingskuur... Just to be sure..
)