Morgen onze Shiba Inu pup ophalen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimo_

Morgen onze Shiba Inu pup ophalen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 16:14

Na lang nadenken of we een pup zouden nemen, hebben we toch besloten het te doen :D
Na vele uren achter de computer om een leuke pup te zoeken, zijn we een geweldige Shiba Inu kruising tegen gekomen!
En morgen is het dan eindelijk zo ver, dan mogen we hem ophalen! Het wordt een aardig ritje, want hij woont in België.. Maar dat hebben we er zeker voor over!
Voel me net een klein kind die bijna jarig is.. := Helemaal zenuwachtig/hyper!
Heb er echt zin in en vind het ontzettend leuk!!
Ik heb altijd een Husky gehad, maar die moest ik helaas bij mn ouders laten toen ik ging samenwonen.. Hij woonde daar al heel zijn leven, kon lekker in de achtertuin (wat wij niet hebben helaas) en hij is al aardig op leeftijd, dus hem nog verhuizen zou ik hem weinig plezier mee doen.. Toch miste ik het heel erg om een hondje om me heen te hebben, en gelukkig wou mn vriend er ook 1!

Hij mag lekker mee naar mn pony elke dag, en ook mee naar mijn werk! (anders had ik het ook niet gedaan)
Helemaal super dus!

Even een klein paspoortje van hem!

Naam: Diesel
Ras: Shiba Inu kruising
Geslacht: Reu
Leeftijd: bijna 9 weken!

Hier alvast 2 foto's van hem van zijn advertentie!

Afbeelding

Afbeelding

Wat een geweldig ding he?! Ben helemaal in love <3

Zijn slaapplekje is al klaar voor gebruik, nu maar hopen dat het snel morgen is! :P
http://94.100.120.110/1262250001-126230 ... _Tcrn.jpeg

Dinsdag mag hij gelijk naar de DA voor een controle en zijn prikje, arme ding :(:) En ben al hard opzoek naar een leuke puppycurcus!

Morgen meer foto's van deze knapperd!
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 20-03-11 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustratie. Overige in link geplaatst.

Oliebollie

Re: Morgen onze Shiba Inu pup ophalen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:17

Heeeel veel plezier met hem Angela!! Wat fijn dat hij mee kan naar je werk!!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:18

Wat een leukerd! Gefeliciteerd!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 16:19

@ Merlinde - dank je wel :D Komt vast wel goed!! Ja ben ik ook ontzettend blij mee!

@ Limoen - bedankt! Ja leuk is hij he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:47

Gefeliciteerd! Ik zou alleen niet die speeltjes dr in laten zitten als je dr niet bijbent, ze trekken ze stuk en kunnen ze opeten.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 17:15

Dank je! Nee dat sowieso niet :) Het is nu alleen dat de katten er niet mee aan de haal gaan :+ Anders heeft hij morgen niks meer haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:54

oooohhhh wat een schatje zeg! Wat leuk dat je een shiba inu hebt aangeschaft! veel plezier ermee!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:59

Een bijzonder ras, veel geluk met hem!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 23:25

Bedankt allebei! Het is zeker schatje!!

nog 12uurtjes en ik ben bij hem jeeeej!!!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:49

Dacht eventjes dat het shiba x jacks waren, dan had ik ze waarschijnlijk gekend... maar heb eens op kapaza gekeken, het zijn ze toch niet :). Ik denk dat het wél van dezelfde fokker is als waar mijn nicht haar shiba van gehaald heeft (ook in Lommel, en vermits ze op kapaza de laatste twee maanden al 6advertenties heeft staan met pups van verschillende rassen). Ik ben toen mee gaan kijken, en persoonlijk zou ik er nooit een pup vandaan halen (vader was héél hyperactief en absoluut niet mensgericht, moeder heel angstig, fokster geeft gerust toe dat ze het enkel voor het geld doet en dat de vader van een enorm slechte broodfokker kwam, pups zitten niet in huis maar in een grote stal met aparte hokken, vorig jaar deze tijd zaten er 8 nesten van verschillende rassen -in totaal minstens 50pups, minstens 30volwassen dieren-).

Goed, pup van mijn nicht is nu uitgegroeid tot een gezonde hond, daar niet van. Maar ze is er de eerste weken wel 4/5 keer mee naar de dierenarts moeten gaan omdat hij vol wormen zat die ze niet wegkregen... Verder zijn er van diezelfde nest, nog voor ze 8weken waren, 3 van de 6/7 pups gestorven (volgens de fokster door de warmte).

Het is je eigen keuze natuurlijk, maar ik zou het nooit doen. Desalnietemin: veel plezier met je pup!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:05

Weet je zeker dat dit geen broodfokker is?
Ze adverteert op 1 dag met 4 verschillende nestjes (kruising shiba, beagles, spaniels en beagle x spaniels)
Ik hoop echt dat je een fijn en gezond pupje er aan overhoudt, maar persoonlijk had ik niet voor zo'n nest gekozen.
Let er goed op dat alle entingen kloppen!

happyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 15:42

@angela leuk hoor.veel plezier met je hondje

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 16:16

super leuk :D

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 16:33

Het was idd een fokker, dit wist ik niet en zag ik pas toen ik er was. Maar alles zag er goed uit! Heb de moeder gezien, was een erg lieve en vrolijke hond! Ze liepen lekker buiten :) Paspoort was netjes, inentingen waren netjes gedaan, leuk puppy pakketje meegekregen met wat voer van daar, en info e.d. en een halsbandje :) Alles netjes besproken en ben goed geinformeerd!
En het is een geweldig lieve pup!! Hij ligt nu lekker te slapen, het arme ding is helemaal uitgeput!

Afbeelding

Afbeelding

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 16:39

Knappe pup! Het zijn heel toffe hondjes, maar ga er zeker wel mee naar een hondenschool, want de gemakkelijkste zijn ze zéker niet ;) . Als ik je nog een tip mag geven: ga er zo snel mogelijk wel eens mee naar de dierenarts voor een algemene check-up en een ontwormingskuur... Just to be sure..

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 16:41

super leuke pup; wat is het v kruising; shiba inu x?

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 17:24

Ik weet het.. :P Mijn 1e hond is een husky, zelfde eigewijze karakter :+ Mijn vader heeft toen een puppy curcus gevolgd, maar loslopen gaat vaak nog niet. Met deze ga ik sowieso een puppy curcus doen, en als het gaat nog wat vervolg curcussen :) En ik ga dinsdag langs de DA met hem! Of misschien morgen al, even kijke hoe het allemaal loopt.

Het is een kruising Shiba Inu x Boerenfox

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:42

Leuk diertje, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Je hebt z'n bench erg leuk ingericht :-)

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 17:45

Bedankt! haha ja alleen vind hij het nog niet erg intressant allemaal :P Maar dat komt wel :) Eerst even lekker op zn gemakje wennen!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:47

Ahhh wat een schatje!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:17

Wat een lief ding is het!
Ik zou eerder zeggen, qua koppie, dat het een husky is :p
En ik hou van husky's....
Dus ik hou ook van deze... hihi.... :)

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 20:31

Bedankt!
Ja hij lijkt er idd op, maar shiba's hebben een beetje hetzelfde soort koppie als husky's :P (is ook ergens familie van elkaar geloof ik :? )
Vind husky's ook geweldig (mij vorige hond was een husky :P ) maar ben erg blij met de kleinere versie ervan :P

Net een stukje met hem wezen lopen, wat een heerlijk ding! Natuurlijk ook foto's gemaakt (A)
[BB-ITP] Shiba Inu pup itp!!