Help, een buurtkat heeft ontdekt dat mijn tuin toch wel een zeeeeeeeeeer aangenaam kattentoilet is. Het beest piest en poept echt alles onder.
1 groot vlak is volledig omgehaald, een ander stuk gooit het beest de boomschors uit de tuin en dan heeft dan alsnog lekker zand tussen de pootjes. Overal liggen drollen en het stinkt ontzettend naar kattenpis.

Nou heb ik niets tegen katten in het bijzonder, maar ze moeten NIET mijn tuin ondersch..ten. Ik vind het onhygienisch, het stinkt naar kattenpis, kortom het is gewoon echt ranzig.
Nu weet ik wel wat doeltreffende acties, maar die zijn nou niet echt katvriendelijk (lees, die zijn echt niet katvriendelijk!). Dus dat doen we daan maar niet.
Inmiddels is een collega al koffiedrab aan het sparen, maar ik hoorde dat dit alleen werkt als het droog is. Dus dat schiet hier in Nederland ook niet op.
Wie o wie heeft een doeltreffende (en tevens een diervriendelijke) manier om katten uit mijn tuin te weren. Want dit is niet te doen.... En een grote kattenjagende hond in de tuin is ook niet echt handig, aangezien ik hele dagen werk en ik niet wil dat zo'n dier hele dagen in zijn eentje zit!