. En mischien een korte beschrijving, maakt niet uit.Hier is een van mijn Sphynxsjes Amset ( zie prfiel):
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En mischien een korte beschrijving, maakt niet uit.
Hoe snel worden die van jou vies en vettig? Ik heb namelijk bij Khalid het idee dat dat niet bepaald snel is. Misschien dat het ook voergerelateerd is?
Emytje schreef:Ik heb hier ook een Sphynx kat, al moet ik zeggen dat ik dat geen gek/eng/bizar dier vind.Hoe snel worden die van jou vies en vettig? Ik heb namelijk bij Khalid het idee dat dat niet bepaald snel is. Misschien dat het ook voergerelateerd is?
Voor de rest heb ik ook een albino konijn en een konijn met heel veel haar (teddy mix-iets) en soms door het leven gaat als pruik.
Ze vinden ze wel bizar... Ik zal je eerlijk zeggen dat mijn Amset best schoon blijft, maar Ashkin die was je en de volgende dag nadat hij geslapen heeft, en gezweet, zit hij weer onder de viezigheid. Hij is grotendeels wit, maar is dan bruin....
amziss schreef:ze worden namelijk heeeel snel vies en vettig,

vinden veel mensen ook redelijk apart, als ze ze de eerste keer zien kijken ze altijd even vreemd 

Chiqa schreef:Maar naaktkatten staan toch wel op de ruime eerste plaats waarvan ik niet kan begrijpen wat mensen daar nu mooi aan vinden
Naaktkatten zijn doorgaans wel echt vreselijk lief en aanhankelijk. En lekker warm. 

x_Rebecca schreef:Ik heb axolotlsvinden veel mensen ook redelijk apart, als ze ze de eerste keer zien kijken ze altijd even vreemd
Mijn wildkleur:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FFDO7TCO.jpg
En mijn leucistische & wildkleur samen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UTAYDYA6.jpg
Die onderste foto is van de dag dat ik ze ophaalde, dus daar zijn ze nog een stuk kleiner en vrij gestresst
Ze zijn nu ruim 20 centimeter
Expliciet op zoek gaan naar een Heilige Birmaan, Noorse boskat of Ragdoll zou ik weer niet gaan, want die vind ik dus weer niet mooi.
Maar mocht ik er eentje in het asiel tegen komen die mega zielig is en we hebben een plekje over, dan is de keuze snel gemaakt.
RedPassion schreef:Ben ik wel benieuwd waarom dan.Ik weet/merk dat het voor veel mensen telt, maar ik heb dat dus zelf helemaal niet.