Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:27

Het is maar een guur weertje om te zoeken nu (althans hier in het noorden is het koud).
Ik hoop zo iets te lezen hier vandaag...

Anoniem

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:32

Misschien dat de eigenaresse een iemand kan aanwijzen om het woord hier te doen of anders zelf updates plaatsen. Er zijn er hier 3 a 4 mensen die met de eigenaresse praten en allen hebben een ander verhaal. Niet handig, het lijkt wel een wedstrijd aan het worden.

Anoniem

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:36

De mensen die direct contact met Niek hebben hebben juist allemaal hetzelfde verhaal. Maar dr is mij inmiddels het een en ander duidelijk geworden, bedankt voor je PPBtje Annemiek! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:43

Chiqa schreef:
De mensen die direct contact met Niek hebben hebben juist allemaal hetzelfde verhaal.
Maar dr is mij inmiddels het een en ander duidelijk geworden, bedankt voor je PPBtje Annemiek! :)


Het vet gedrukte is dan weer totaal irrelevante informatie, als je het niet verder uit de doeken doet, dat had ook per pb gekund ;)

F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:46

Zucht... waarom zijn mensen altijd zo kieskeurig op de woorden van posters...
Dingen die me niet aanstaan boeien me niet en lees ik wel overheen.

Lees alleen de posts met updates, de rest gaan het ene oog in en andere weer uit.

easygoing

Berichten: 3592
Geregistreerd: 26-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:47

Ook ik heb een pb gekregen met uitleg maar nog steeds blijf ik bij mijn standpunt dat het het beste zou zijn als Niek zelf een update doet (misschien 1x per week) en naast haar 1 woordvoerder/ster aanwijst die ons hier verder van info uit eerste hand voorziet en onze vragen kan beantwoorden.

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:53

Oke ik heb een Mod ingeschakeld en Niek gemaild.
Jullie horen het als ik reactie heb.

santie

Berichten: 1391
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:53

Iedereen in dit topic probeerd mee te denken en te helpen, we willen allemaal hetzelfde... Beans thuis krijgen!!!
Daarom vind ik het erg jammer dat niet iedereen dezelfde info krijgt, blijkbaar is het nodig om geheimzinnig te doen? En het dan ook nog even in te wrijven "ik weet lekker iets wat jij niet weet" Dit is toch nergens voor nodig, doe dat soort info gewoon via pb, het voegt niets toe.
Ik hoop dat Beans alsnog snel gevonden word en wens de eigenaresse heel veel sterkte!

baretta

Berichten: 215
Geregistreerd: 25-11-08
Woonplaats: Bijna waar we willen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:56

Volg dit al een tijdje en idd ging haar dwaaltocht onze kant op, dus gaan we hier even goed opletten. Had al wat mensen ingeseind, mss komen we haar tegen.
Wij zijn veel rond de "Oldemeijer" en de omliggende buitengebieden en idd, als ze van Wielen kwam, dan moet ze idd de Vecht over, maar het is niet onmogelijk. Hier kijken iig diverse (bos)ruiters en hondenbezitters uit naar haar.
Blijf hopen op een goede afloop.
Is er hier in de buurt al geinformeerd bij de opvang ??

Grtz. & succes.

easygoing

Berichten: 3592
Geregistreerd: 26-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:57

Laat ik mijn post over het bewuste pbtje even toelichten.
Er stonden geen nieuwsfeiten in over het of wat mbt Beans en zoals iedereen weet mogen pb's niet besproken worden in het forum dus verder kan ik niets uit de doeken doen.
Mijn post hierover was meer bedoeld om het geheimzinnige omtrent Chiqa d'r post enigzins te ontkrachten.

easygoing

Berichten: 3592
Geregistreerd: 26-02-09

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:58

Zou het overigens nut hebben om eventuele boswachters te informeren? Of is dat allang gedaan en loop ik achter de feiten aan?

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:01

Volgens mij hebben ze zoveel mogelijk asiels, jachtopzieners etc. geinformeerd.
Er wordt ook nog steeds volop geflyerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:01

Annemiekbram schreef:
Oke ik heb een Mod ingeschakeld en Niek gemaild.
Jullie horen het als ik reactie heb.


Heel goed van je het is een vreemd verhaal. :)

F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:05

Ik snap er niks van, waarom is er een mod ingeschakeld?

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:09

F_Orumster schreef:
Ik snap er niks van, waarom is er een mod ingeschakeld?


Hierom:

Mindim schreef:
Misschien dat de eigenaresse een iemand kan aanwijzen om het woord hier te doen of anders zelf updates plaatsen. Er zijn er hier 3 a 4 mensen die met de eigenaresse praten en allen hebben een ander verhaal. Niet handig, het lijkt wel een wedstrijd aan het worden.

F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:09

Is dat nou zo erg? Ik begrijp de ophef niet.

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:13

Ik begrijp dat ook niet zo... Iedereen denkt mee en daar gast het om toch? Toch niet om een populariteitspoll?
Ik vind het toch al vreemd dat mensen informatie " eisen" bijna.
Niek doet wat ze kan, net als de mensen eromheen en af en toe zetten mensen hier wat neer. Dat is toch prima dan?

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:14

laten we er maar over op houden want straks wordt het topic, net als laatst, weer gesloten. Dat lijkt me absoluut niet de bedoeling want het draait maar om 1 ding: Beans.

easygoing

Berichten: 3592
Geregistreerd: 26-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:56

Pauline schreef:
Ik begrijp dat ook niet zo... Iedereen denkt mee en daar gast het om toch? Toch niet om een populariteitspoll?
Ik vind het toch al vreemd dat mensen informatie " eisen" bijna.
Niek doet wat ze kan, net als de mensen eromheen en af en toe zetten mensen hier wat neer. Dat is toch prima dan?



Ik denk dat de meeste doelen op het feit dat er info over meldingen word gegeven die door anderen weer tegen gesproken word. Althans dat is waar het mij om draait. Het eisen van info is ook niet de bedoelingen maar om het allemaal zo zuiver mogelijk te houden zou het de zoektocht naar Beans zoveel goeds doen als er duidelijkheid is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 17:08

easygoing schreef:
Pauline schreef:
Ik begrijp dat ook niet zo... Iedereen denkt mee en daar gast het om toch? Toch niet om een populariteitspoll?
Ik vind het toch al vreemd dat mensen informatie " eisen" bijna.
Niek doet wat ze kan, net als de mensen eromheen en af en toe zetten mensen hier wat neer. Dat is toch prima dan?



Ik denk dat de meeste doelen op het feit dat er info over meldingen word gegeven die door anderen weer tegen gesproken word. Althans dat is waar het mij om draait. Het eisen van info is ook niet de bedoelingen maar om het allemaal zo zuiver mogelijk te houden zou het de zoektocht naar Beans zoveel goeds doen als er duidelijkheid is.


Het is vervelend dat iemand een bericht van de eigenaresse komt en een ander ook, maar eigenlijk het verhaal van de eerste tegen spreekt. Soms een beetje kinderachtig idd, men zegt er nog net geen 'nanananana' achter aan :) Het gaat om de hond, niet om de onderlinge connecties met de eigenaresse en met wie de eigenaresse nu het meeste deelt.

jentel
Berichten: 3584
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 17:31

Ik word hier echt gek van!!! :( Ik en vele andere hopen Beans snel te vinden.. er worden veel vragen gesteld.. maar wie oh wie moeten we nu aanspreken!
Ook ik ben van het begin af aan al bezig in mijn hoofd met Beans en probeer ook mee te denken.
In dit topic word alleen maar gemopperd op elkaar.. met het gevolg SLOTJE!
Willen we dit??
Nou ik niet..
Bij deze vraag ik dus ook of er een update kan komen, en of er niet 1 aangewezen persoon kan zijn die ons op de hoogte houd!
aub laten we e krachten bundelen en helpen..

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 18:06

Group1850 gaf vanaf het begin duidelijk info door.
Die zie ik niet meer terug maar nu een geharrewar van berichten.
Ik Group weg gebonjourd ofzo?
Het was altijd heel duidelijk en hij had ook contact met de eigenaresse, hoe zit dat nu?
Kan me voorstellen dat hij er misschien een beetje klaar mee is nu het idd soals velen zeggen meer Op een wedstrijd gaat lijken wie de meeste en beste info kan geven.
Jammer dit, laat je ego nou eens een keer varen zou ik zeggen en laten we het hier duidelijk en overzichtelijk houden.
Ik vrees dat er zo veel mensen met de beste bedoelingen zich uit dit geheel terug gaan trekken en dat beans niet ten goede komen.

group1850
Berichten: 130
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: velp

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:24

Nee hoor, ik lees mee en krijg gewoon info. En als ik die plaats is dat info die betrouwbaar lijkt te zijn. IK heb ook gewoon contact met Niek. De spots die ik uit Nieuw Amsterdam heb gekregen van 2 forummers uit 2e hand, lijken redelijk goed te kloppen met de omschrijving van Beans. Een verzwakte, magere en vieze golden retriever. Gezien in de weilanden daar. Er is voor mij nog geen concreet bewijs dat het Beans NIET is, ook niet geleverd door Niek en Yvette.
Er werd daar wel een gezonde jonge Golden vermist welke ook weer terecht is heb ik gelezen en gehoord.

jentel
Berichten: 3584
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:42

group1850 schreef:
Nee hoor, ik lees mee en krijg gewoon info. En als ik die plaats is dat info die betrouwbaar lijkt te zijn. IK heb ook gewoon contact met Niek. De spots die ik uit Nieuw Amsterdam heb gekregen van 2 forummers uit 2e hand, lijken redelijk goed te kloppen met de omschrijving van Beans. Een verzwakte, magere en vieze golden retriever. Gezien in de weilanden daar. Er is voor mij nog geen concreet bewijs dat het Beans NIET is, ook niet geleverd door Niek en Yvette.
Er werd daar wel een gezonde jonge Golden vermist welke ook weer terecht is heb ik gelezen en gehoord.

Dus???
Het kan toch beans zijn??
Wat gaat met deze informatie gebeuren dan/??
Gaan ze daar zoeken, wat zegt niek en yvette hiervan?

group1850
Berichten: 130
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:53

jentel schreef:
group1850 schreef:
Nee hoor, ik lees mee en krijg gewoon info. En als ik die plaats is dat info die betrouwbaar lijkt te zijn. IK heb ook gewoon contact met Niek. De spots die ik uit Nieuw Amsterdam heb gekregen van 2 forummers uit 2e hand, lijken redelijk goed te kloppen met de omschrijving van Beans. Een verzwakte, magere en vieze golden retriever. Gezien in de weilanden daar. Er is voor mij nog geen concreet bewijs dat het Beans NIET is, ook niet geleverd door Niek en Yvette.
Er werd daar wel een gezonde jonge Golden vermist welke ook weer terecht is heb ik gelezen en gehoord.

Dus???
Het kan toch beans zijn??
Wat gaat met deze informatie gebeuren dan/??
Gaan ze daar zoeken, wat zegt niek en yvette hiervan?


Ik heb het doorgegeven aan Niek, en kreeg een kort smsje terug vannacht en denk niet daar veel mee gebeurd. Ze lijken zeker dat het Beans niet is.....
Dus hopelijk komen er meer meldingen binnen die wat meer duidelijkheid geven. Ik zou denk ik daar de hele boel vol plakken met flyers, maar wie ben ik?