Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TheJokerr schreef:hoi bokkers!
Ons konijn dotje is een bruine langoor die aardig dik in de vacht zit.. maar daaronder geen vet meer te zien is, ik geloof dat hij nu zoon 5 jaar is, maar hij krijgt allemaal zenuwtrekjes en dat is akelig om aan te zien, zijn hoofdje staat scheef en hij is super dun onder zijn vacht, mijn moeder gaat maandag bellen naar de DA maar hebben jullie dit al is meegemaakt met jullie konijn/cavia? en wat was de oorzaak ervan? en het gevolg?
ook heb ik een hamster op mijn kamer en heb haar degelijk opgevoed dat ze 's middags speelt en 's avonds slaapt, maar altijd als ik ga slapen of als zij slaapt dat hoor ik een heel raar piepje, kan het zijn dat ze allergisch is voor zaagsel? dit heeft ze nog niet echt eerder gedaan, ze is nu al zoon jaar bij mij vanaf haar 7 weken en ze doet dit ongeveer al 5 dagen lang.
TheJokerr schreef:hij valt inderdaad om, ligt heel vaak maar eet weer wel supergoed, hij word bewaakt met een klein cameraatje wat we in het hokje hebben gehangen, hij loopt samen met een half wild konijn en een cavia.
4 weken terug begon hij langzamerhand magerder te worden en te 'vallen' en sinds vorige week heeft hij scheef hoofdje, hij knippert ook niet meer met 1 oog.