De poedersuiker poes (vorig topic) die was verandert in plak kat, vond het blijkbaar tijd voor een
nieuwjaarsduik.
Om het nieuwe jaar fris en fruitig te beginnen, vandaag poging gedaan tot het uitmesten van
het aquarium. Ja, weet het, zou niet nodig moeten zijn, maar sommige mensen hebben hem
semi in de zon staan en dan weet je het wel... Je moet de ramen lappen...
Zoals altijd werd dit schouwspel aanschouwd door 1 1/2 paar katten ogen, 1/2 paar vanaf een afstandje,
lekker bij de verwarming, het hele paar zat op de eerste rang.
Erger nog, het hele paar hing eerste rang en was plantjes in het aquarium aan het hengelen.
Aangezien het aquarium normaal catproof is afgedekt, is het schoonmaken de gelegenheid om eens
flink irritant en vooral aanwezig te zijn.
De poedersuiker poes (vorig topic) die was verandert in plak kat, vond het blijkbaar tijd voor een
nieuwjaarsduik. Want het laat weinig aan je fantasie over, toch?

Open aquarium, met over randje hangende hengelende ballancerend ex plak kat.
En ja hoor, liep net met de thermostaat naar de badkamer en bingo...
Iemand was zijn evenwicht verloren en hing half in het aquarium en zat nog steeds plantjes
te hengelen.
Nou is de ex plak kat, vermoedelijk een van de weinige water minnende katten in NL, had ik kunnen
weten, aangezien die op de boerderij ook altijd midden in de plassen te vinden was, maar nee..
Ik moest deze..
Dus kat die het allemaal wel best vond, uit het aqarium gevist en in bench opgesloten...
Voor de ex plak kat, was dit toch echt achter het net vissen.
Nu zit er echter wel een luchtje aan...
Het half paar ogen, keek me zuchtend wijs aan en legde haar kopje weer neer.....
Ondertussen kijkt de kat met een luchtje eraan weer gebiologeerd naar het aquarium en nee,
niet de guppy's, of corydora's hebben haar intresse, nee, mevr. gaat voor grotere dingen in het leven.
Namelijk mijn boterhamvullende zoenvis, die dat gestaar soort van zat was en het bos in
is getrokken om niet gezien te worden.
Als de kat met het luchtje eraan de kans zou krijgen, ging ze morgen voor een nieuwjaarsduik....
edit.. fantatie spelfout vewijderd.