Hij kwam mij vertellen dat hij bij mij kwam wonen, (ik was niet op zoek naar nog een huisdier) en ik heb me ondanks dat ik al 2 katten heb, laten inpalmen.
Om aan te geven hoe gestressed hij was: er moest eerst met de dierenarts over medicatie om rust te geven overlegd worden voordat hij mee kon.
Op zich ging het vrij redelijk, hij had wel af en toe ruzie met1 van mijn katten. Bij de minste of geringste verandering (verzetten van kastje, knal van vuurwerk, bezoek) ging hij zich weer kaal likken. Door de haarballen ging hij braken en daar werd hij weer kaal van..........
De oplossing vond ik in de anti-stress band van Beaphar.
Hij stopte met overmatig wassen, had geen ruzie meer met de andere katten en hij kwam aan. Hij liep ook door het hele huis. (voorheen zat hij in de uitbouw of beneden). Kortom geweldig!! Bandje werkte een maand en kostte E 15,- Ik gelukkig, kat gelukkig......
MAAR: ze mogen niet meer verkocht worden. (ivm octrooirechten) dierenwinkels konden me niet aan iets soortgelijks helpen..........
Iemand ideeen?? Belgie iets wat wel verkocht mag worden daar? Woon dicht bij de grens....
Oja Bach bloesems werken 0,0.
erg jammer die banden van dap zijn zo duur....