, maar lijkt me wel de moeite om dit te gaan uitproberen.http://www.thundershirt.com/
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, maar lijkt me wel de moeite om dit te gaan uitproberen.
Chiqa schreef:Ziet er nogal amateuristisch uit. En of die hondjes dr nu relaxed bij liggen?![]()
Ik adviseer een vuurwerktraining. Meteen vanaf pups af aan mee beginnen. Je geeft onderbewust (En ook soms bewust) signalen af aan het dier wat angstig is of geschrokken (Je schrikt zelf, of je gaat het dier troosten extra aandacht geven als het geschrokken is van onweer of vuurwerk) zo heb ik ook een kat behoorlijk verpest.
Mijn hond geeft er dus niets om, die heeft als kleine pup van 20 weken tussen het vuurwerk gelopen, niets aan de hand, met hele goede begleiding.
Dit jaar gaan we ook weer vuurwerk training geven, erg leerzaam.
Is het dier eenmaal angstig is het verdomd moeilijk dr uit te krijgen, echter ook weer niet geheel onmogelijk de weg kan alleen erg lang zijn.
Ik vraag mij af wat zo'n krap ding om het lijf voor voordeel kan geven, heb zelf het idee als ik de filmpjes zo zie dat ze geen kant meer uitkunnen, maar kan er naast zitten.
), je kan dus hetzelfde creeeren met een stuk goedkoper materiaal, maar daar gaat het nu niet om, gaat em vooral om iets wat makkelijk is voor iedereen om te gebruiken en waar je een aantal weken voor nodig hebt om het onder de knie te krijgen en gewoon of iemand er ervaring mee heeft
. BE_GENTLE schreef:Op de nederlandse site staat ...... Ik zie liever beelden..
dat brengt me op een idee. Een topic openen in de hoop dat er mensen zijn die er ervaring mee hebben, dan heb je het uit eerste hand.
.
.