Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ch_ntii123 schreef:Wat vinden jullie? In de dierenwinkels zie ik steeds vaker kleding voor de honden (vaak maar kleine maatjes).
Ik vind het eigenlijk overbodig (Oke, misschien wel voor de chihauhau....). Een hond is niet gemaakt voor een dekentje of jasje vind ik.
Maar wat als we een hele koude winter krijgen..
Wat vinden jullie nu van een dekentje/jasje voor de hond, maat maakt niet uit. (groot of klein)
Leg er even bij uit waarom wel of niet, en of jij er zelf mee zou lopen.. (ik wil er zelf denk ik niet mee gezien worden.. met een hond met een jurkje aan(A))
osiris21 schreef:Natuurlijk niet! Het is weer zo,n modeverschijnsel en dan word er gedacht dat een hond(je) het koud heeft.
Chihuahua trillen omdat het van nature zenuwachtige hondjes zijn en niet omdat ze het koud hebben.
Enne ze krijgen niet zomaar vacht bij de geboorte.
Ik heb er 2 maar absoluut geen kleertjes.ch_ntii123 schreef:Wat vinden jullie? In de dierenwinkels zie ik steeds vaker kleding voor de honden (vaak maar kleine maatjes).
Ik vind het eigenlijk overbodig (Oke, misschien wel voor de chihauhau....). Een hond is niet gemaakt voor een dekentje of jasje vind ik.
Maar wat als we een hele koude winter krijgen..
Wat vinden jullie nu van een dekentje/jasje voor de hond, maat maakt niet uit. (groot of klein)
Leg er even bij uit waarom wel of niet, en of jij er zelf mee zou lopen.. (ik wil er zelf denk ik niet mee gezien worden.. met een hond met een jurkje aan(A))

Plus dat ze diaree krijgt als ze in de regen heeft gelopen.
) aan krijgt. Zonder dat zit hij zelfs binnen te rillen van de kou. Vanwege zijn leeftijd is hij ook een beetje mager, dus eigenlijk heb ik geen keus. Maar voor een gezonde hond met een goede vacht is het absoluut niet nodig.