kattentrap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

kattentrap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 15:20

Nou ik heb een katje van 5 maanden.. we hebben hem meegenomen uit de ardennen. hij was toen heel ziek en is nu weer helemaal beter.. alleen ik woon in een 1kamerappartement.. als je door mijn voordeur heenloopt kom je in de gezamelijke gang. aan de linkerkant zit dan de echte voordeur zeg maar en aan de rechterkant zit een deur die opent naar een gezamelijke (dichte) buitenplaats.
Nu heb ik gizmo de afgelopen 6 weken lekker laten lopen op die buitenplaats. zodra ik thuis was zette ik allebei die deuren open zodat hij lekker buiten en in de gang kon rondrennen.

Nu is hij alleen een paar keer ontsnapt via de gezamelijke voordeur (zodra iemand naar buiten gaat glipt ie erachter aan) en hij heeft het helemaal uitgevonden nu.. geweldig vind die het!

Alleen ik kan hem niet zo vanuit mijn huis naar buiten laten gaan want ik heb ook maar een raam en die zit heel hoog. dat is zon uitklapraam zeg maar en die zit ongeveer op 2 meter hoogte.

Nu zat ik eraan te denken om misschien een soort kattentrap te maken voor binnen en buiten zodat die gewoon via dat raam naar buiten kan klimmen.
Is dat een slim idee? je ziet het ook welleens bij mensen in een flat?

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: kattentrap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:07

Dat kun je toch wel zelf maken? En twee meter is niet hoog hoor, spring ie zo uit, erin zou iets moeilijker gaan, zet je een krukje voor het raam en klaar!! :)