Met welk ras is deze kater gekruist?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nathalie_v

Berichten: 3479
Geregistreerd: 09-07-06

Re: Met welk ras is deze kater gekruist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:59

Wat een leuke kat heb je gevonden !! (stille meelezer in je topic!)
Ik denk (oké er zijn al vele voor mij die gereageerd hebben..) dat het een kruising europese korthaar met een oosterse korthaar is.. Die oren zijn echt te groot voor een EK! (een HTK-kat).
Ontzettend veel plezier met je nieuwe aanwinst!

En die gene die vinden dat het niet uitmaakt of het een ras is of niet.. Het is toch leuk om te weten??

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Met welk ras is deze kater gekruist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:04

Dit is geen kruising Bengaal.... Dat kán volgens mij genetisch niet eens, zo aan de aftekening te zien.....

cissy

Berichten: 19834
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:04

Ik ken een kruising HTK/Noor die ook grote oren heeft, slank is met lange benen en kortharig is en groter dan de gemiddelde HTK. Die lijkt ook heel veel op jouw kat, het zegt dus niks over hoe een kat eruit ziet, kan van alles zijn. ;)

Zolang hij voor jou maar de mooiste liefste is en jullie het samen goed kunnen vinden is het de beste kat ter wereld, en hij ook de grootste bofferd dat jij hem het einde vindt! <3

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:36

het lijkt mij ook aan de oren te zien en het spitse koppie te zien dat er iets van siamees of oosters korthaar in zit ;)

En nog even voor de mensen die zeggen dat als het een raskat was geweest er wel papieren bij hadden gezeten en niet in het asiel... Kijk dan even in mijn profiel bij Lotus..en ja die komt uit het asiel