Vanmorgen is onze hond 'm gesmeerd, normaal loop hij altijd braaf mee als ik de paarden in de wei zet, vanmorgen was ie dus ineens verdwenen.
Het is een zwarte labrador-reu (niet gecastreerd), hij is gechipt, maar chipnr heb ik hier (op mijn werk) even niet bij de hand. Hij draagt geen halsband maar een zwart nylon tuigje.
Hij is verdwenen op het Langhout, dat is richting Helden. (Vlak bij de MiddenPeelweg)
Dierenambulance en politie zijn ingelicht.
Wanneer iemand hem ziet, laat ajb iets weten, aangezien hij dus vlak bij de MPweg is verdwenen maak ik me echt wel ongerust. Aangezien hier geen telnrs geplaatst mogen worden, graag evt info via PB of mail: a-m-s@live.nl
amivedie ingelicht? dierenartsen? hoop dat je hem snel terug hebt!
Een druppeltje Dreft tussen piemel en pruim, garandeert vlottere liefde en een bed vol schuim! Oh hee! Kijk eens hier, een cadeautje!! -> http://www.bokt.nl/tools/timeout.php
ja maar niemand weet waar precies, de vrouw vd DA hoorde dat van iemand, en heeft diegene geadviseerd de d-ambu te bellen. Die heb ik ook weer gebeld, maar hadden die melding niet gekregen. Waar het precies gebeurd is, is niet bekend, aan de grote weg, mar die is erg lang. En of de auto op dat moment stilstond of reed, weten we ook niet.
Ze zag dat die uit een auto werd gezet en heeft volgnes haar gekeken of ze nog iemand zag zoeken. Zag ze niet, dus heeft ze m meegenomen naar huis. Om half 5 afgesproken bij haar in de buurt (wilde me haar adres niet geven ) en dan rijden we samen heen. had het idee dat ze me niet zo geloofde, en dat ze dacht dat ik m zelf uit de auto had gezet
Ik kan me aan 1 kant wel voorstellen dat ze haar adres niet wilde geven en wantrouwig over kwam. Ze heeft natuurlijk wel gezien dat ie uit een auto werd gemieterd.
Ik hoop dat het hem is!!!! Neem anders een grote bos bloemen mee voor haar.
Ik zat even te denken, maar heb je misschien omwonenden in de buurt die niet zo blij zijn met je hond?