Vermist in Almere: Cyperse kat!

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Snor

Vermist in Almere: Cyperse kat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 20:21

Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik ben een van mijn katten kwijt. Het gaat om een klein, cypers poesje met veel wit genaamd Baard. Ze heeft een rode halsband om, haar chip is niet meer te lezen helaas, en we wilden haar opnieuw laten chippen. Te laat, blijkt nu. Ze is uit ons flatje in Stedenwijk Noord ontsnapt en komt eigenlijk nooit buiten. Ze is erg bang en schuw, we hadden haar gisteravond weer gevonden maar we konden haar niet te pakken krijgen omdat ze zo bang was. We hoopten dat ze vandaag vanzelf terug zou komen, maar helaas ;(

Voor de duidelijkheid een foto:
Afbeelding

Als iemand haar heeft gezien of als iemand in de buurt woont, mijn telefoonnummer is via PB verkrijgbaar.
Asiels en dierenartsen bellen we morgenochtend en dan gaan we ook flyeren in de buurt...

skyline

Re: Vermist in Almere: Cyperse kat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:46

ik zal even voor je opletten ( ik woon in almere haven :) )
ik hoop dat je der snel vind

"Do you know who you are? Do you know what's happened to you? Do you want to live this way?
All it takes is one person, one patient, one moment to change your life forever.
It can change your perspective, color your thinking.
One moment that forces you to reevaluate everything you think you know.
Do you know who you are? Do you know what's happened to you?
Do you want to live this way?"

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 07:17

Ik zal ook voor je rondkijken. Al moet ze een flinke afstand hebben afgelegd wil ze hier terecht zijn gekomen (ik woon in Buiten), maar je weet maar nooit. Hopelijk word ze snel gevonden.

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 08:03

Snor schreef:
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik ben een van mijn katten kwijt. Het gaat om een klein, cypers poesje met veel wit genaamd Baard. Ze heeft een rode halsband om, haar chip is niet meer te lezen helaas, en we wilden haar opnieuw laten chippen. Te laat, blijkt nu. Ze is uit ons flatje in Stedenwijk Noord ontsnapt en komt eigenlijk nooit buiten. Ze is erg bang en schuw, we hadden haar gisteravond weer gevonden maar we konden haar niet te pakken krijgen omdat ze zo bang was. We hoopten dat ze vandaag vanzelf terug zou komen, maar helaas ;(

Als iemand haar heeft gezien of als iemand in de buurt woont, mijn telefoonnummer is via PB verkrijgbaar.
Asiels en dierenartsen bellen we morgenochtend en dan gaan we ook flyeren in de buurt...

Hoi,

Ik werk zelf voor de dierenambulance in Almere, als wij katten vinden worden ze op een site geplaatst.
Ik raad je aan dat ook in de gaten te houden.http://www.almere.dierenbescherming.nl/huisdiergevonden
Er is ook een optie om eventueel een vangkooi te plaatsen maar daar zijn kosten aan verbonden. Voor info kun je de dierenambulance bellen op nummer 5386280.

Succes.

Groetjes Marjolein.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:40

De foto doet het niet meer.. Ik zou graag mijn ogen voor je open willen houden.
Maar dan moet ik natuurlijk wel even de foto kunnen zien!

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 22:06

Snor schreef:

Voor de duidelijkheid een foto:
Afbeelding

Foto is weer terug!
Ik kijk iedere dag op de site van de dierenbescherming, ze staat er (nog) niet op. We hebben al wel telefoontjes gehad nav de posters die we op de bomen hier hebben geplakt, ze is in de directe omgeving van ons huis. Morgen ga ik met mijn vriend zoeken (ik loop zelf op krukken dus dat schiet niet op)

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 13:31

Hoera! Lieve Baard is weer terug :D Ze zat in de portiek vanochtend! *\o/*

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:45

Snor schreef:
Hoera! Lieve Baard is weer terug :D Ze zat in de portiek vanochtend! *\o/*

Gelukkig!! :D

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie