Rust zacht maatje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honesty
Berichten: 2717
Geregistreerd: 06-10-06

Rust zacht maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:39

Als je klein bent denk je niet aan dingen die later gaan gebeuren, je denkt dan alleen aan alle leuke dingen.. liefste maatje, je hebt nu hopelijk je rust gevonden want elke dag was het voor ons weer zó moeilijk om je zo slecht te zien lopen.. soms had je helemaal geen zin en ging je alleen met papa mee, en waarom? dat weten we niet.. ik heb zoveel leuke dingen met je meegemaakt, je hebt me overal doorheen geholpen en me altijd getroost.. als het even niet meer ging en ik moest huilen kwam ik altijd bij je liggen en gaf jij me weer rust.. die rust geven wij jou nu terug, het was niets meer voor je, je had niks meer aan je leven zo.. ik hoop dat we goed hebben gedaan en dat je onze beslissing snap.. we wilden niet egoïstisch zijn, dat ben jij ook nooit voor ons geweest.. ik ga je nooit vergeten, je was mijn maatje, mijn alles en gewoon echt mijn liefste! ik heb vandaag afscheid kunnen nemen van je, het leek of je elk moment weer wakker kon worden maar dat was helaas niet zo.. ik heb met voor het laatst met je geknuffeld en je voor het laatst kusjes gegeven.. en toen was het tijd om je los te laten.. maar ik laat je nooit helemaal los maatje, je blijft in mn hart! 180910 blijft in mn hart! allerliefste&leukste maatje, ik hoop dat je het goed hebt daarboven, ik zal over je blijven waken.. Y;( |(

Afbeelding

* 04-11-1998 - † 18-09-2010

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:47

Wat een lief trouw hondenhoofd... Heel veel sterkte met dit grote verlies. :(:)

Fiebie

Berichten: 4572
Geregistreerd: 17-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:50

Veel sterkte! Y;(
Altijd naar om zo'n trouw dier te verliezen.
Hij heeft een respectabele leeftijd bereikt in ieder geval :)

lidaju

Berichten: 294
Geregistreerd: 26-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:50

oooh, heel veel sterkte met dit verlies!

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:19

Wat een enorme lieve blik in die hondenogen, en dat schitterende grijze snuitje.
Wat zal je je maatje missen :(:) heel veel sterkte!

Rens_ke

Berichten: 601
Geregistreerd: 05-04-07

Re: Rust zacht maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 00:19

Prachtig dier. Ziet er gelukkig uit. Je hebt hem ongetwijfeld een goed leven gegeven. Hij zal dan ook rustig gegaan zijn.
Je zegt 'Ik zal over je waken'..maar ik denk (wat zeg ik, ik weet wel zeker!) dat hij ook over jou waakt.

Heel erg veel sterkte met dit verlies.

Liefs
Renske

detour

Berichten: 12376
Geregistreerd: 09-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 00:28

Wat een schitterende hond, meis... En het is een prachtleeftijd, en het dier zal altijd bij je blijven.. Echt.. Herders zijn fantastisch. het dier maakt het vast goed.. Hou je taai! :(:)

vannah

Berichten: 861
Geregistreerd: 19-06-10
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 00:55

ach, wat een lieve foto. ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies :(:)

Honesty
Berichten: 2717
Geregistreerd: 06-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 07:31

Dankjulliewel! Ik heb het er nog wel moeilijk mee, maar ik weet dat dit beter voor 'm is..