Ik vind het alleen zo jammer dat er mensen zijn die zich niet aan de regels in het domein houden waardoor ze andere mensen storen. En een van die grote ergernissen van mij is loslopende honden. Gisteren ook weer, ik was dus aan het hardlopen, hond braaf naast me, die kijkt verder niet eens naar de passanten

Maar ik erger me er echt zo aan! Vorige keer was het een wannabe chi die de eigenaren niet eens teruggeroepen kregen en die ik dus op moest pakken en af moest geven om gewoon verder te kunnen met mijn hond. De keer ervoor een soort jachthond oid die gelijk enthousiast bovenop mijn hond haar rug sprong om te spelen. En nu weer deze hond waar de eigenaar nog ergens in Verweggistan loopt en geen idee heeft wat haar hond eigenlijk doet. Begrijpen mensen dan niet, dat niet iedereen er boodschap aan heeft dat hun hond zomaar bij andere honden gaat snuffelen, gaat spelen, de andere recreanten in de weg loopt en weet ik het wat nog meer? Of zijn ze er volkomen onverschillig voor, zolang hun dierbare hond maar los kan? Waarom zoeken ze dan geen gebied op waar loslopende honden toegestaan zijn?
Wat vinden jullie ervan?