Na oppakken en bekijken bleek dit om haar slijmprop te gaan of een gedeelte ervan.
Mevrouw was die avond al wel wat onrustig en regelmatig in haar werpkist te vinden.
We besloten ´s nachts om toch naar bed te gaan en ik heb mijn wekker elk uur gezet.
Jullie raden het al... ´S morgens was het baasje gebroken en Koos nog steeds gewoon hoog drachtig...
Gisteren heeft mevrouw bijna de hele dag geslapen. Op de keren na dat ze Snow Girl op haar donder gaf.
Ook gisterenavond werd ze wat onrustig, dus ik afgelopen nacht weer elk uur mijn wekker gezet.
Ik ben ´s nachts nog nooit zo verontwaardigd aangekeken door een kat... Waar ik het lef vandaan haalde om haar ´s nachts te storen!
Eigenlijk had ik vandaag een show met Snow, maar met de naderende bevalling durfde ik dat niet aan. Dus ben ik nu thuis en kan ik de kittens van Koos er wel uit kijken!
Officieel is ze dinsdag uitgerekend.
Je kan duidelijk merken dat mevrouw het helemaal gehad heeft. Ze slaapt veel en is vreselijk chagrijnig.
Dame in kwestie. Foto is van gister.

Hier hebben we een lijst hangen met wie denkt hoeveel kittens er geboren worden en welk geslacht deze zullen hebben.
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen!