Ik hoop bij deze op reacties waar ik echt wat aan heb en niet dat ik hem zo snel mogelijk naar een opvang moet brengen..want dat snap ik zelf ook

Ik zit met het probleem, vandaag tijdens het snoeien van de boom, kwamen we een enorm jong (ik denk zelfs een dag of 1 oud!) duifje tegen op de grond!
Nu vlogen er de hele tijd duiven om ons heen, en zo ook zijn moeder. We hadden hem namelijk in de zon gezet om hem warm te houden en de moeder kwam erbij zitten.
We hebben een geimproviseerd nestje gemaakt voor t kleintje en de moeder kwam er ook bij zitten, we menen zelfs een keer te zien dat ze hem gevoederd heeft.
Wij waren weer gerustgesteld en konden met een gerust hard weg gaan.
Toen we vanavond thuis kwamen wilde we nog even zien of het kleintje nog leefde en zijn mama erbij was.
Was het arme zieltje helemaal alleen en STEEN en STEEN koud.
Ik heb geen moment getwijfeld en hem direct in mijn trui gestopt en mee naar binnen genomen.
Hij leeft nog wel, en we hebben op internet gezocht wat we heb te eten moesten geven. We zijn hem gaan voeren met broodkruimels gedoopt in melk en geraspte kaas erdoorheen geprakt.
Nu heeft hij een paar hapjes op en lijkt al wat te verbeteren..
Natuurlijk wil ik het beste voor het beestje en wil ik absoluut dat hij blijft leven!
HELP HELP om de hoeveel uur moet ik het beestje voederen en WAT kan ik hem het beste voederen?
Bedankt!