Hallo!
Hier het verhaaltje van ons kleine zwervertje.
Gister avond was ik druk aan het stallen afmesten thuis, hoor ik mijn witte goldenretriever blaffen. Beestje blaft zelden dus ik ging maar is een kijkje nemen.
Staat er in de deur opening een heeeeel ini mini klein poesje.
Stiekem kom ik een beetje dichterbij, want ze had wel een heel hoog AAAAAAH gehalte, en AAAAH gehalte wil je natuurlijk knuffelen

Dichterbij gekomen zie ik dat ze behoorlijk mager is, vieze oogjes heeft en steeds niest. *Ik heb totaaaaaaaal geen kattenkennis, maar weet toevallig van de niesziekte. En dat ze daar aan dood kunnen gaan.
Nou kan ik dat kleine schattige frummeltje niet zo dood laten gaan, dus hup in de paardenbox ermee. Naar het dorp gesjeesd, kattenmelk gehaald en klein beetje voer. Niet teveel gegeven omdat ze al zo dun is. En vandaag hop maar naar de DA. Het arme frummeltje weegt krap aan 900 gram. En ze heeft geen chip.. Hier in de buurt zijn veel zwerfkatten, of gedumpte katten. Dus de DA vroeg wat we wilden, asiel, zelf baasje zoeken of houden.
Nu hebben mijn ouders eigenlijk niet zoveel met katten, maar vooruit ZE MAG BLIJVEN

Ze heeft nu antibiotica kuurtje, ontworm tabletje gehad, en vlooienspul en over 2 weken willen ze haar weer zien. Ze zit nu nog even in de stal (4x3) met wat hooi balen en eigen bak. Wel er even uit steeds tussen door, maar we zijn bang dat ze anders misschien weg loopt, en dat overleeft ze niet. Dus voor eigen best wil moet het maar even zo

Echter had ik het frummeltje al gewoon zwervertje genoemd. Moeders is het hier niet mee eens, dus als er nog suggesties zijn voor onze dametje

Meet ; naamloze frummel
Hier zie je heel duidelijk dat ze nog vieze oogjes heeft, we maken het wel steeds schoon met water en watjes, en de antibiotica moet de rest doen

Dus als je suggesties hebt, hoor ik het graag