De doos stond in de berm. Het is dat er een kat aan stond te snuffelen en ik de kat zag zitten ( laat altijd gas los voor het geval dieren ineens oversteken ) Ik ben van nature nogal nieuwsgierig, dus kon het toch niet laten te kijken wat er in de doos zit.
Een kitten ( we gokken een week of 8/9 ) helemaal onder de poep, pies en de boel ondergekotst. Finaal over de emmer, bleren natuurlijk!
Dinnetje gebeld ( rockwitch @ bokt ) voor advies en doos met katje in de auto geladen. Had de dierenambulance al gebeld en die komen er niet voor, moest hem maar naar het asiel brengen

We hebben samen vastgesteld dat het een katertje is en Rockwitch had nog wat normaal voer ( ik heb namelijk alleen seniorenvoer voor mijn katten )
Kleine in bad gedaan, goed drooggewreven en nou ligt hij als een kleine koffiepot te slapen bij rockwitch. Hij heeft net gegeten ( zowel wat droge brokjes als natvoer voor het vocht, hij trok zijn neus op voor water

Dus, morgen dierenarts, dierenwinkel en heeeeeeel veel vertroetelen. Gut, ik heb 13 jaar geleden voor het laatst een kitten gehad. ( heb haar nog steeds!

Als de kleine geaccepteerd word door mijn oudjes, mag hij wat mij betreft blijven. Ik heb hem in ieder geval Murphy genoemd