Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Freggel schreef:Voor het zwemwater: http://www.zwemwater.nl/

ik laat iig hier in het kanaal mijn hond niet zwemmen. Hond heeft hier een eigen zwembadje in de tuin, veel beter
Yamcha schreef:Klopt
Op je gevoel afgaan danik laat iig hier in het kanaal mijn hond niet zwemmen. Hond heeft hier een eigen zwembadje in de tuin, veel beter

Maar ik denk dat het voorral bij de mens gevoelig ligt, kwa gezondheid. Nikki__ schreef:Nou vraag ik me af, hoeveel honden er daadwerkelijk echt ziek worden, die gewoon in goede gezondheid verkeren? Als ik zie wat ze aan rottend/bedorven/dood eten/dieren naar binnen werken, kunnen ze een hoop hebben. Zou dat met blauwalg niet ook zo zijn?
maar moet zeggen dat ze een hoop kunnen hebben. Mensen hebben hier nogal de neiging om rotzooi te maken, maar opruimen is onbekend. Houd ze altijd goed in de gaten, maar zie dr soms wel een wegsnieken met iets wat verdacht veel lijkt op restjes bbq. Geen diarree oid. Soms verdenk ik ze wel eens van een ijzere maag, want als je ziet wat ze naar binnen werken, daar zou ik al lang van onder het gras hebben gelegen