Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kirrr schreef:giftig vlees?![]()
Praten met je buurman, dat is wat je moet doen... vragen aan de andere buren of ze er last van hebben, samen tot een overeenkomst komen, niet zomaar de hond gaan vergiftigen (of er zelfs maar aan denken)
alison_belle schreef:Kirrr schreef:giftig vlees?![]()
Praten met je buurman, dat is wat je moet doen... vragen aan de andere buren of ze er last van hebben, samen tot een overeenkomst komen, niet zomaar de hond gaan vergiftigen (of er zelfs maar aan denken)
tuurlijk doe ik dat niet hahaha dat was even om aan te geven hoe zat ik hem ben![]()
Ik heb in de wijk al gehoord dat er met de man niet te praten valt.
Er zijn al meerdere klachten, politie is al eens gebelt......maar `t is een collega he?
Het is een boxer, die blaf gaat dwars door heel je lijf.
en soms heb je gewoon ook even je rust nodig!

CM_ schreef:Zo te horen woon je in mijn wijk
Hier precies hetzelfde probleem, geen idee of het een agent is, maar wel een hond die altijd buiten zit, en om elke scheet urenlang blaft.
Vind het onwijs zielig voor het dier/
opisop_shop schreef:ben bang dat er gewoon te weinig klachten enzo ingediend zijn?
Want als er voldoende geklaagd wordt (lees: iedere keer als die hond blaft, overlast melden en dus bellen!) dan gaan ze er ECHT wel wat aan doen hoor!
Ga eerst naar die man zelf toe, als hij er niets aan gaat doen ga je iedere keer (!!!) klagen en vraag je aan andere omwonenden hoe zij het ervaren en of ze mee willen klagen om te zorgen dat de man actie moet gaan ondernemen.
Hoe weet je trouwens of hij geen schaduw heeft voor die hond?
Is het trouwens ook een diensthond of gewoon een gezelschapshond?
Oordelen of het zielig is is wellicht iets te voorbarig, misschien kan die hond niet goed in huis, of heeft hij een mooi hok waar hij in kan liggen?