Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Suzzy_3 schreef:Is dat dat ook dierenmishandeling,
Chiqa schreef:Kirrr schreef:je moet niet iedereen gaan veroordelen waarvan je een hond in de auto ziet zitten,
Dus neem aan dat jij zo verstandig bent om dr een bordje op te plakken dat je zo weer terug komt en je auto gekoeld was?
Anders kan je het niemand kwalijk nemen! Ik zou iig geen risico nemen
maar ik laat ze er niet alleen in hoe fris het ook is. Doen moet je alles laten draaien en dat doen we ook niet. 
Kirrr schreef:Ik zal nooit verder dan 5 meter van mijn auto verwijderd zijn als ik de hond erin laat,

gohya schreef:Ik heb het ook gezien bij SBS en dan zeggen ze dat het vaak Onwetendheid is bij mensen.Sorry dat gaat er bij mij niet in,
gohya schreef:Ik heb het ook gezien bij SBS en dan zeggen ze dat het vaak Onwetendheid is bij mensen.Sorry dat gaat er bij mij niet in,iedereen weet nu onderhand toch wel dat je een dier/kind niet in de auto moet laten met dit weer.Ik noem het gewoon schijt hebben aan je dier en/of laksheid.
en kunnen ze hem niet meer gebruiken, wordt ie in de auto gedumpt. Tillen m op, houden m onder de arm. Pff zo een beestje moet toch kapot gaan van de hitte, laat m toch lekker thuis in een koele kamer..