Aargh, ik kom thuis van een weekje weg en vooral nu met dit warme weer stinkt het hier gruwelijk naar kattenpis!!! Ieuw.
Ik heb 4 katten, 1 gecastreerde kater sproeit. Medishe oorzaak is al uitgesloten, ik denk dat het door stress komt en gewoonte. Ik ben bezig geweest met Feliway, heeft wel wat effect maar toch niet genoeg nadat ik ermee stop. Natuurlijk moeten de kattenplasgeuren ook goed verwijdert worden voor het echt zinvol wordt.
Ik zat al een beetje op Google te speuren hierdoor en kwam bij Ecodor geurbestrijding uit. Iemand hier ervaring mee?
edit: Typfout.
Laatst bijgewerkt door Mitxa op 24-06-10 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Biotex groen breekt de enzymen echt af, en tegen de geur, geen idee... zie hier al suggesties, op het werk gooiden we er Dettol overheen, maar dat geeft zelf ook wel een flinke geur af
Ik lees op een ander forum dat ze iemand ook aanraden om groene biotex te gebruiken en acohol van 70% die je bij de drogist kan kopen. Dat gaan we morgen maar eens even doen. Heb nog een hoop te poetsen hier in huis ben ik bang
Ik hoor iedereen altijd zweren bij gewone azijn. En bij de DA kan je Urine-off kopen met een blacklight erbij om de plasjes te zoeken.
Jola
Geplaatst: 25-06-10 07:28
Ik heb Ecodor gekocht toen een van mijn katten een ongelukje had gehad: http://www.ecodor.nl/Nieuws/Nieuws/katt ... urine.html Maar 1 keer hoeven te gebruiken en nooit meer ergens last van gehad, werkt dus echt super!
cissy
Geplaatst: 25-06-10 14:30
Ik gebruik ook Biotex groen op spul wat je kunt wassen (en dan echt even lekker laten weken) en Ecodor op de rest, werkt prima. neem dan wel de set met het lampje erbij zodat je de pisvlekken kunt zoeken in het donker, dan hoef je niet met je neus over de grond te snuffelen
Biotex en alcohol had bij mij prima geholpen,niks te zien/te ruiken.
cissy
Geplaatst: 25-06-10 15:05
jouw neus is niet zo gevoelig als die van je kat dus dat kun je niet weten, het gaat er oa om dat de kat niks meer ruikt en dus niet meer op die plek gaat piesen