wordt altijd bekeken in huis, echt overal :')

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom1

wordt altijd bekeken in huis, echt overal :')

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 22:37

genaamd door mijn lieve kat :+ . Niet die die in mijn profiel staat is die van mijn ouders.

Dus ga ik in bad, dan zit ze op badrand mee te staren, poets ik mijn tanden aan lavabo, staat ze er ook op.

Durf ik maar in de richting van het toilet gaan, komt hij mooi afgerend naar mij om aan een je-moet-mij-strelen-fase te beginnen :D . Dat vind ik al beter manieren dan achteraan aan wc te staan en poot tussen de twee brillen te stoppen, tot gevolg dat je je elke keer een ongeluk verschiet :Y)

Nu als ik in bed ga, zit hij mee te kijken vanaf de bureaustoel, staat vlak naast bed. En ja hoor, durf ik me te veroeren hup springt hij op bed.

Ja men kat zit echt overal te waar ik zit! zo kan ik nog ontelbare zaken opnoemen van in zetel zitten, aan het opruimen, de afwas..

Soms vraag ik me echt af wat ie niet allemaal denkt als ie zo naar mij staart :+

Heb je jullie ook zo'n katten of is de mijne gewoon heel erg zot, of vind hij me heel erg intressant??

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:38

Mijn kat doet dit ook, wanneer ik aandacht aan haar besteed komt er ook zo'n
klagelijk miauwtje vanaf :j

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 22:44

dit is ie dan men zot spook ;-)
Afbeelding

Ik had me overlaatst een vliegenmepper gekocht, wat blijkt, ik heb dat niet nodig!! Ik heb vankundig de poes de vliegen zien vangen, dood doen, en dan opeten.

_helga_

Re: wordt altijd bekeken in huis, echt overal :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:48

die van ons doet dat ook altijd vliegen vangen
leuke kat trouwens!
die van mij loopt ook altijd achter me aan :P

Pyriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:49

haha zoals mijn zus het noemt: onze schaduw (volgt ons ook overal!) die van mij en mijn zus doen het allebei echt geweldig en dan nog het liefst boven op mijn rug slapen als ik ga slapen ghehe.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 22:53

hehe das nog een goede benaming voor onze schaduw :D

Dank je voor de complimenten voor de kat!!

meestal als ik bij mensen kom zie ik een kat die er ligt of wel eens komt aandacht vragen. Maar de mijne is totaal anders ;-)

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:54

Mijn kat volgt me ook naar de wc, en bij het tandenpoetsen wil ie in de wasbak zitten :P Hij slaapt het liefst bovenop me, en in de winter tegen me aan onder de dekens... En hij moet op schoot als ik tv kijk, en als ik op het balkon zit :P

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:07

Niet mijn kat maar wel mijn hond, die volgt me het liefst 24 u per dag. De katten hebben wel iets beters te doen, tenzij het om eten gaat.
Wel gezellig zo'n kat, hij beschermt je! :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:19

ik wou dat ik er maar eentje had :+

ik heb er 2 die de hele tijd kijken en volgen wat ik doe en eentje is echt irritant die moet altijd in dezelfde kamer zijn.
De ander is doof dus die moet altijd iets voelen als ie bij je ligt tot overmaat van ramp gaat ie likken en die stopt niet meer trek vooral je hand niet weg

Is je kat een mannetje?

vrouwtjes zijn wat afstandelijker

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:22

Onze katten volgen ons deels, ze vinden het vooral erg leuk om schaduw te spelen als we naar boven lopen en er deuren open gaan, waar ze normaal niet heen mogen, haha. En ze vinden het heerlijk om bij ons in de badkamer te zijn en de wc vinden ze ook erg leuk. Maar zodra je brokjes in hun bakje doet, of zodra de deur naar buiten open gaat, zijn ze alle interesse in ons kwijt ;)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:28

De poes van mensen waar ik eens bij op de kinderen pastte deed dat ook. Belle heette ze en ze volgde me overal, dan ging ze ook nog af en toe hysterisch door het huis rennen. Wij hebben zelf altijd een kat gehad en ben nooit bang maar deze was echt zo onwijs eng met haar gestaar, dat was ik natuurlijk niet gewend!
Kreeg er helemaal de zenuwen van en ben blij dat de ouders snel weer thuiskwamen. Ze heeft me tot de voordeur nog goed in de gaten gehouden :=

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:30

Hahaha heel herkenbaar. We hebben nu alleen nog een aanloop kat(komt net doen of hij nooit te eten krijgt, en sommige mensen trappen daarin) en die heeft wel eens de neiging naar binnen te sluipen en je dan uit gebreid aan te gaan staren, dan voel je echt die ogen in je branden.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 09:15

tita schreef:
ik wou dat ik er maar eentje had :+

ik heb er 2 die de hele tijd kijken en volgen wat ik doe en eentje is echt irritant die moet altijd in dezelfde kamer zijn.
De ander is doof dus die moet altijd iets voelen als ie bij je ligt tot overmaat van ramp gaat ie likken en die stopt niet meer trek vooral je hand niet weg

Is je kat een mannetje?

vrouwtjes zijn wat afstandelijker

is een gecastreerd mannetje ;-)

de mijne vind het intressanter bij mij op wc te zijn dan haar vers gekregen eten op te eten.

de mijne doet dat ook door het huis rennen!!!! ze heeft al een keer haar bocht gemist :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:21

Ah wat schattig!
Echt heel apart, maar ook erg leuk dat ze dat doen.
Ik zou er alleen na een tijdje denk ik gek van worden, die hond van mij wil altijd ook schuinachter me bij mijn voeten lopen.
En als je stilstaat botst ze tegen je op echt heel grappig!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:26

Ook ik herken het verhaal en ben niet veilig voor mijn poezels.
Ze volgen me over al. Balkon, voor de deur staan van de slaapkamer als ik uit het zicht ben, maar zelf jawel onder de douche.
Eentje heeft dan dikke verlatingsangst door het douchegordijn en komt gewoon bij me onder de douche.......Tja wat moet je dan? Na die tijd afdrogen en gewoon weer op de bank gaan zitten.
Hoevaak ik wel niet over een van de poezels ben gestruikeld omdat ze me voor de voeten liepen als ik iets in de handen had!!!
En dan verontwaardigd weg rennen en eerst niet meer bij je willen komen ach gossie......