Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Relaxed schreef:Als dr eierstokken dr nog zitten zou het nog gewoon kunnen toch? (ik hoop niet dat ik nu iets heel doms zeg, maar ik denk even vanuit het vrouwenlichaam)
Anoli schreef:Relaxed schreef:Als dr eierstokken dr nog zitten zou het nog gewoon kunnen toch? (ik hoop niet dat ik nu iets heel doms zeg, maar ik denk even vanuit het vrouwenlichaam)
als je bij een kat de baarmoeder verwijderd gaan in principe de eierstokken mee, maar soms gaat het niet helemaal goed en blijft er een klein stukje van een eierstok zitten die kan dus zorgen voor hormoonproductie en krolsheid tot gevolg...

Quellian schreef:Dekking simuleren met een wattenstaafje? Dat heeft mijn zus toentertijd als tip gekregen van haar DA. Maar ja... vind het ook zo wat om met een wattenstaafje te gaan zitten pratten
Maar volgens mijn DA is alles weggehaald... dan zou dit toch niet moeten kunnen?
Juangi schreef:Hahaha, een steriele poes![]()
Steriel betekent bacterievrij, nog niet besmet met bacterien...
Ik zou inderdaad even langs DA gaan, er is iets niet helmaal goed gegaan.
Je bedoelde vast een gesterilieseerde poes.

Juangi schreef:Even beter je huiswerk maken voor je anderen uit gaat lachenHahaha, een steriele poes![]()

Dikke van Dale schreef:ste·riel bn, bw 1 onvruchtbaar; dor 2 vrij van bacteriën

Abeltje77 schreef:Quellian schreef:Dekking simuleren met een wattenstaafje? Dat heeft mijn zus toentertijd als tip gekregen van haar DA. Maar ja... vind het ook zo wat om met een wattenstaafje te gaan zitten pratten
Maar volgens mijn DA is alles weggehaald... dan zou dit toch niet moeten kunnen?
maarja... jouw DA zal niet bewust een stukje hebben laten zitten en als het dus per ongeluk was, kan hij dat niet weten zonder te controleren.
toch?
Ik bedoelde dat het krolse gedrag niet zou moeten kunnen als er niets meer zou zitten. Maar dan zou er in elk geval een verklaring zijn voor haar gedrag.
Kom dr maar eens op. Juangi schreef:Hahaha, een steriele poes![]()

Celiien schreef:Abeltje77 schreef:en ook nog niet helemaal want poezen worden gecastreerd
volgens mij worden katers toch echt gecastreerd en poezen gestereliseerd hoor ? of ben ik nou gek