Hij had een aantal weken geleden een luctweginfectie en daar heeft hij toen antibiotica voor gehad en vochtafdrijvers voor wat vocht in zijn longen..
Sloeg niet direct aan dus kuurtje verlegen en dat ging prima. Vorige week toch naar de dierenarts geweest, hij plaste zo op een tijdschrift die op de laptop lag en zwalkte een beetje met zijn achterpootjes.
Daar waren we te vroeg dus de praktijk was niet open,we hebben een half uur moeten wachten, vlakbij de supermarkt en voor een wedstrijd. Juist je raad het al overal vreselijke herrie en die rottoeters. daar had hij wat pilletjes voor zijn blaas en verder klonken zijn longen goed.
Toen begon de ellende, door de stress was poezel over de zeik en begon weer snel te ademen. Dus weer vochtafdrijvers en het ging wel redelijk. Donderdag gingen mn moeder en haar vriemd op vakantie nog niks aan de hand. Zaterdag klonk hij een beetje raar maar wel vrolijk, opdringerig ect niks aan de hand. Gisteren ging het al wat minder dus gokte op weer een luchtweginfectie, niemand was thuis en met openbaarvervoer was een hell, dienstdoende praktijk gebeld en die zei dat ik wel kon wachten tot morgen.
Vanmiddag terug van de DA. hij heeft superveel vocht in zijn longen en hijgt met open mond. Hij heeft een injectie voor zijn hart gekregen( daar ligt dus het probleem) en een pilletje.
Dubbele dosis vochtafdrijvers en besloten om hem tot morgen de kans te geven, het moet morgenochtend beter gaan.
Nu zit hij hier hijgend( net ging het goed, nog een vochtafdrijver er in gestopt)
Ik weet niet of hij de nacht haalt zo
Als het hijgen over een half uur niet over is bel ik de da, mn vriend is er gelukkig dus we kunnen met de auto)Hij is 12 jaar mijn maatje, steun en toeverlaat. Het gekke beest krijst naar je als je zijn naam roept, gaat snachts op je hoofd liggen, legt zijn pootje op je arm.
Een maand geleden is de oudste aan iets heel anders er onderdoor gegaan en die moetsten we inslapen, maar het is zo moeilijk te bevatten dat dit het einde kan zijn.
Aan de ene kant wil ik hem de nacht gunnen omdat hij daar echt kan opknappen als die pillen goed zijn werk doen, maar wat als ik hem extra moet laten lijden?
Help