Geven teven melk wanneer ze loops zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Geven teven melk wanneer ze loops zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-10 23:32

Wij hebben zojuist een hond gevonden, amivedi en de dierenambulance hebben we al op de hoogte gebracht. (wie kunnen we oveigens nog meer contacteren?).
Het betreft een gladharige Black en tan, herderachtige (ben niet zo thuis in grote hondenrassen) denk dat het een kruizing is.
De hond is zo op het oog goed gevoed, had wel flink honger en dorst net.

Nu is het een teef die volgens mij loops is (niet helemaal zeker, wil ook niet teveel aan het dier gaan zitten prutsen, ze is al gespannen genoeg) wel heb ik al gezien dat ze dus melk geeft.

Dus mijn vraag is eigenlijk, kan een teef melk geven tijdens de loopsheid..?

kimmie261

Re: Geven teven melk wanneer ze loops zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 23:33

ja,die geven melk :j

vancky2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 23:37

Tijdens de loopsheid is dit niet gewoonlijk. Kan je mms eens kijken of haar vulva opgezwollen staat? Anders is ze mms schijnzwanger en dan kan het wel.
Anderzijds kan het wel zijn dat ze gewoon is weggelopen omdat ze op zoek was naar een reu....

Equidea

Re: Geven teven melk wanneer ze loops zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-10 23:41

Nou wij hebben een reu, en die vind ze niet interessant. (wij hebben zelf chihuahua's). Kon me zelf eigenlijk ook niet herinneren dat mijn hondjes melk gaven, vandaar dat ik het nu even vraag.

De hond is nu erg gespannen, wil haar even met rust laten. :j het is ook allemaal erg spannend zo in een vreemd huis.

Mijn vriend heeft haar trouwens gevonden, ze liep een hele tijd al rond bij ons in de buurt, hij heeft nog een kwartier staan wachten samen met de hond, maar er kwam niemand die de hond zocht. Zodoende hebben we haar nu even in huis.