Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Wij hadden een kat en die is 7 jaar lang door de buren gevoerd en we hebben op een gegeven moment gezegd dat ze haar dan wel mocht houden. Afgelopen winter stond ze, na 7 jaar dus, op de stoep dat ze de kat niet meer wilde

. Maar verder molt ie niks terwijl ie thuis de bank wel molt. Zonnetje81 schreef:Nou bij ons thuis weet de kat zo'n klaphordeur van de buitenkant open te maken. Maar zo'n schuifhordeur had ik op mijn appartement en de kat kon daar niet door. Zo'n goedkoop ding moet je neit hebben want dat horgaas zit los erin en daar loopt de kat weer onderdoor
Tallie1979 schreef:Zonnetje81 schreef:Nou bij ons thuis weet de kat zo'n klaphordeur van de buitenkant open te maken. Maar zo'n schuifhordeur had ik op mijn appartement en de kat kon daar niet door. Zo'n goedkoop ding moet je neit hebben want dat horgaas zit los erin en daar loopt de kat weer onderdoor
Ik had een dikke poezelwoezel die zijn hele lijf in de stijd gooide om de schuifhor open te krijgen![]()
Resultaat: poezel gooide zijn lijf er keer op keer op keer tegenaan en op ten duur was het gaas onderin opgerekt en kon hij onder het gaas doorkruipen
Zonnetje81 schreef:Tallie1979 schreef:Ik had een dikke poezelwoezel die zijn hele lijf in de stijd gooide om de schuifhor open te krijgen![]()
Resultaat: poezel gooide zijn lijf er keer op keer op keer tegenaan en op ten duur was het gaas onderin opgerekt en kon hij onder het gaas doorkruipen
Aparte katten hebben jullie allemaal! Maar wie zegt dat de kat van TS zo is
hahahaha. Hmmm heb ik toch een lieve kat
Zonnetje81 schreef:Abeltje77 schreef:hordeur gaat niet werken
a. is het gaas zo stuk
b. weten ze binnen notime zo'n ding open te maken
c. zowel van buiten naar binnen als van binnen naar buiten
eigen ervaring.
Een GOED schuifsysteem kunnen ze niet open maken. De gewone naar buiten opengaande hordeuren wel.