Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
althans, ik geef de katten hier premium voer. ze kunnen heel rustig zijn, maar 5 x op een dag hebben ze een uurtje dat ze helemaal gestoord zijn, je klimmen in de poef, in het tapijt, gooien alles rond. Dat zijn gewoon katten 
Geniet er van ik probeer de mijn te doen spelen vanaf ik ze had en tot nu toe is het nog niet gelukt.
zij vechten wel regelmatig met elkaar, helaas, want de poes is nogal breekbaar gezien ze een zenuw beschadeging heeft in haar rug. Lauratje_88 schreef:Katten zijn zowiezo liever alleen. De jouwe is gewoon nog jong met ouder worden gaat het er (meestal) uit. En anders heb je een leuke zotte katGeniet er van ik probeer de mijn te doen spelen vanaf ik ze had en tot nu toe is het nog niet gelukt.
Citaat:mijn ervaring is dat je beter poezen bij elkaar kunt hebben dan poes en kater of kater en kater.
tita schreef:Citaat:mijn ervaring is dat je beter poezen bij elkaar kunt hebben dan poes en kater of kater en kater.
mijn ervaring niet ik heb 2 katers en 2 poezen de allemaal onder de 2 jaar en de jongste is 7 maanden.
Er wordt hier niet gevochten alles kan goed met elkaar overweg zijn niet tegelijk in huis gekomen en ook geen familie van elkaar
maar een dove kat alleen houden was geen optie dus 2 weken later nog een kater erbij.
wederom weer een kit..alles kwam hier als baby binnen Lauratje_88 schreef:Katten zijn zowiezo liever alleen. De jouwe is gewoon nog jong met ouder worden gaat het er (meestal) uit. En anders heb je een leuke zotte katGeniet er van ik probeer de mijn te doen spelen vanaf ik ze had en tot nu toe is het nog niet gelukt.
Lauratje_88 schreef:Katten zijn zowiezo liever alleen. De jouwe is gewoon nog jong met ouder worden gaat het er (meestal) uit. En anders heb je een leuke zotte katGeniet er van ik probeer de mijn te doen spelen vanaf ik ze had en tot nu toe is het nog niet gelukt.