kittens 7 weken oud!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melanie20

kittens 7 weken oud!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 09:56

Sinds 2 dagen hebben we 2 kittens! broer en zus...

dit is:

TOETER:
Afbeelding

en BIBBER:
Afbeelding

lekker stoeien met elkaar...
Afbeelding

lekker slapen...
Afbeelding

en op onderzoek uit..
Afbeelding

wat vinden jullie van ze?

sweety-loves

Re: kittens 7 weken oud!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:57

Wat een schatjes! <3
Vind vooral Toeter erg leuk.
Veel plezier met ze! :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:59

toeter is leuk!!
maar bibber ook :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:11

Oooh dit zijn echt allebei katjes naar mijn hart <3 <3 . Ik houd van rood en ik houd van lapjes. Wat een schatjes, maar inderdaad best wel jong, was daar een speciale reden voor?

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:43

wat een prachtig lapje!! <3
(die rode is vast ook leuk maar ik val op lapjes...)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:06

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal reacties verwijderd met betrekking tot de discussie over de leeftijd van de kittens. Dit topic is de niet de plek voor deze discussie. Graag weer ontopic verder.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:08

Vraagje, is Toeter het vrouwtje? :P vind het echt een leukerd <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:08

Lekker dan, zet ik een leuke reactie neer, wordt ie verwijderd :\

Nogmaals dan:
Veel plezier met je kittens :D geniet van hun boevigheid en vindingrijke acties :D Voor je het weet zijn ze groot :D

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:21

Wat een schatjes! :) Mooie kleurtjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:25

Tjeetje, dat is wel erg jong om al weg te gaan bij de moeder zeg! Weet je zeker dat ze wel echt minstens 7 weken oud zijn?

Hoe dan ook, fijn dat je er 2 hebt genomen, ze vinden het vast erg leuk samen. Veel plezier met ze!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:27

Leuke katjes :) leeftijd komt wel goed :D meeste komen er ongeschonden uit :D en worden heerlijke huiskatten :D
Laatst bijgewerkt door Keet op 17-06-10 11:41, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:29

Er staan anders alsnog reacties over het 7 weken oud, lang niet alles is verwijderd. Vooral de uitgebreide posts en onderbouwde reacties zijn verwijderd, lekker dan... vooral iedereen monddood maken en zorgen dat we alleen nog maar het overal met iedereen eens mogen zijn, en ja-en-amen-en-mooi mogen zeggen...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:47

WildWings schreef:
Er staan anders alsnog reacties over het 7 weken oud, lang niet alles is verwijderd. Vooral de uitgebreide posts en onderbouwde reacties zijn verwijderd, lekker dan... vooral iedereen monddood maken en zorgen dat we alleen nog maar het overal met iedereen eens mogen zijn, en ja-en-amen-en-mooi mogen zeggen...

Wat ik vooral "dom" vind om de discussie over de leeftijd van deze schatjes te verwijderen is dat bokkers die bijvb raskatten fokken en er meer verstand van hebben dan de gemiddelde leek die kittens koopt. Zij er misschien aan kunnen bijdragen dat er minder kittens te jong weggaan bij de moeder... Waar je weer gedraggestoorde kittens van krijgt en/of vatbaarder zijn voor ziektes, want ze zijn veelal niet inge-ent.

Wel vind ik het schatjes om te zien hoor TS, veel plezier ermee :)
Volgende keer liever wachten tot de katten minstens 10 weken zijn en liever nog 13 weken (katten horen op 12 weken hun 2de inenting te krijgen en beter is het dan om een weekje te wachten voor ze opgehaald worden na de enting, ivm eventuele ent-reactie van de kitten.)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:57

Waarom zijn al die reacties nou verwijderd? Moeten we 't met z'n allen dan altijd maar accepteren als kittens met 6/7 weken 't nest verlaten, goudvissen in vissenkommen? Ik ga helemaal mee met Ineke2 en WildWings. Fokkers van katten geven hun katten met 6 weken echt nog niet weg. Pas rond 12/13 weken. Zoals ik al zei, wie zou het beter weten, mensen van pretnestjes of echte fokkers?

TS, ik wens je alsnog veel plezier met je kittens. Dat meen ik ook echt wel.

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:17

Vreemd dat reacties zijn weg gehaald. Je mag toch advies geven? Misschien handig voor mensen die dit lezen en ook een kitten willen aanschaffen???????

TS veel plezier met de kittens. Ze zijn wel schattig hoor.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:21

Moderatoropmerking:
Even ter verduidelijking: er staat nergens dat de discussie niet gevoerd mag worden. Maar dit topic is daar niet de plaats voor.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:47

ik dacht ook dat mijn reactie geen aanval op de TS was maar een verduidelijking van het waarom fokkers kittens pas met 13 weken laten weggaan.

maar nogmaals aan TS, het zijn leuke kittens en ze zien er goed uit, geniet er van! :)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:49

TS: Wat een geweldige kittens. Hebben hebben hebben :D
Wil ook weer een kat erbij hahha

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:09

Amanda schreef:
Even ter verduidelijking: er staat nergens dat de discussie niet gevoerd mag worden. Maar dit topic is daar niet de plaats voor.

waar is die andere plek dan waar het wel mag? en het liefst een beetje in de buurt van het fototopic. Die discussie is nl al 10000000 keren gevoerd maar elke keer komen er weer topics met jonge kittens, dat is dan ook de plek waar mensen gaan kijken voor de ah en oh foto's en dus de uitgelezen plek om info neer te zetten. Kan er dan niet een sticky worden gemaakt met nuttige info bijvoorbeeld?
*vreest dat deze opmerking ook weer weggehaald gaat worden vanwege offtopic, maar goed....*

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:59

Citaat:
Wat ik vooral "dom" vind om de discussie over de leeftijd van deze schatjes te verwijderen is dat bokkers die bijvb raskatten fokken en er meer verstand van hebben dan de gemiddelde leek die kittens koopt. Zij er misschien aan kunnen bijdragen dat er minder kittens te jong weggaan bij de moeder... Waar je weer gedraggestoorde kittens van krijgt en/of vatbaarder zijn voor ziektes, want ze zijn veelal niet inge-ent.

Idd en ik vind dat echt belachelijk maar dat is typisch bokt. Zo leren de mensen het nooit en zal het broodfokken en het te vroeg verkopen (ook voor belachelijke prijzen) nooit ophouden.
Wat mij betreft wordt het eens tijd voor een sticky met degelijke informatie over het aanschaffen van katten. (ook andere huisdieren hoor!)

Ts nogmaals veel plezier met je beesten en ik hoop voor je dat alles goed gaat.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:06

Inderdaad over alle dieren. Natuurlijk met uitzondering van bepaalde omstandigheden.

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 21:02

lifaya schreef:
Vraagje, is Toeter het vrouwtje? :P vind het echt een leukerd <3

jep, toeter is het vrouwtje!!
Ze is erg lief!!!! <3 <3

en voor rest, bedankt voor de leuke reacties!!! ;)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:40

cissy schreef:
Amanda schreef:

waar is die andere plek dan waar het wel mag? en het liefst een beetje in de buurt van het fototopic. Die discussie is nl al 10000000 keren gevoerd maar elke keer komen er weer topics met jonge kittens, dat is dan ook de plek waar mensen gaan kijken voor de ah en oh foto's en dus de uitgelezen plek om info neer te zetten. Kan er dan niet een sticky worden gemaakt met nuttige info bijvoorbeeld?
*vreest dat deze opmerking ook weer weggehaald gaat worden vanwege offtopic, maar goed....*

Beestenboel is een discussieforum over andere dieren dan paarden. Daar kan past zo'n discussie dus prima.
Mits het een normale nette discussie is uiteraard :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:57

Waarom meot zo'n discussie altijd in een fototopic gehouden worden? Wat voor toegevoegde waarde heeft ts hieraan, ze teruggeven aan de fokker en ze ophalen dan met 12 weken? Beetje onzin lijkt mij. Waar ik wel voor ben is een discussie op Beestenboel, maar ga niet iemands topic verzieken die alleen trots haar kittens wilde laten zien..

@ TS: wat een schatjes zeg! Vind Toeter een hele aparte tekening hebben erg mooi :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:21

Maar het kan voor TS toch ook een eye-opener zijn? Ze wist misschien van niks. In BB leest ze misschien nooit en dan zou ze er dus niet achterkomen dat 7 weken nog veel te jong is.