Ik ben zelf geopereerd waardoor ik tijdelijk bij mijn moeder in huis zit voor revalidatie. De katten logeren bij een vriendin omdat de hond van mijn moeder niet samen kan met de katten. Ik zou ze eigenlijk twee weken geleden zelf al weer in huis nemen, maar door een tegenvallende revalidatie kan ik zelf nog niet naar huis.
De vriendin waar ze bij zitten gaat op vakantie en wil daarom zsm van de katten af. Wie zou ze tijdelijk op willen/kunnen vangen??
Een pension is geen optie omdat ze wel de normale enting hebben gehad maar niet alle voor een pension benodigde entingen.
Het gaat om een 2-jarige gecastreerde kater en een 3-jarige poes. Beide zijn bijzonder tam en kunnen met andere katten. Van de kater weet ik dat hij ook met honden samen kan, van de poes heb ik geen idee.
Ze zijn gewend om buiten te lopen, maar mogen uiteraard op vreemd terrein niet naar buiten. De kater kan daardoor wat drukker zijn binnen.
Ze zijn goed ontwormd, ontvlooid en geënt. De kater heeft alleen een probleem met zijn vertering en is daardoor iets aan de diarree en krijgt medicijnen. De medicijnen eet hij gewoon op door het juiste voer heen
Beide zijn goed zindelijk.
Een redelijke vergoeding voor de opvang is uiteraard bespreekbaar.
De periode waar het om gaat kan ik op dit moment nog moeilijk inschatten, ik zou ze graag zsm brengen en hoop dat ik over een week of 2 zelf weer voldoende hersteld ben om ze weer in huis te nemen. Maar ik kan hier geen enkele garantie voor geven, dat hangt echt van mijn revalidatie af.