Mijn lieve 6 jarige Paco is 1 jaar en 3 maanden geleden verdwaald na weg te zijn gejaagd door de kat van de buren. Overal heb ik gezocht en heb ik briefjes opgehangen. Maar niks. Gelukkig is Paco gechipt, dus ik hoopte dat ik hem toch nog zou vinden. Maar dagen werden weken, weken werden maanden. En na een jaar en 3 maanden heb je geen hoop meer
Dan
krijg je op een dag een telefoontje van de dierenambulance. Mevrouw bent u een kat kwijt? Mijn hart staat stil...wanneer heb ik mijn poezen Lucy en Penny voor het laatst gezien? Gaat snel door je hoofd. Die waren toch nog thuis net? Dan denk je aan Paco...zal het...? Dus ik zeg ja. Nou mevrouw wij hebben u kat gevonden. Nu heb ik eerder zo'n telefoontje gehad en toen bleek mijn poes Misty overleden. Dus met trillende stem vraag ik: leef hij nog? Ja mevrouw
Toen kwam het kippenvel en de tranen... Mijn lieve lieve Paco komt weer thuis na 15 maanden!!!
Hij heeft rond gezworven in het centrum van de stad. Daar hebben buren hem eten gegeven en met name een oude man. Toen een andere zwarte kat vermist werd, hebben ze Paco aangewezen en is zijn chip gecheckt. Het bleek niet de recent vermiste kat, maar mijn Paco! Natuurlijk ben ik mega blij
dat ze hem eten hebben gegeven! Al had het wel fijner geweest als ze eerder zijn chip hadden gecheckt. Dus mensen, laat je poes chippen en als je een zwerfkatje zie, laat zijn chip checken!!! Hoe dan ook....onze Paco is weer thuis
voorgoed!

Ik ook,,
Bij mij had iemand mijn kat in huis genomen en niet de moeite genomen om de chip te late nchecken. Totdat ze naar de dierenarts ging om hem te laten enten. Het was een dierenarts waar ik een half jaar ervoor was geweest omdat hij in het weekend ziek was geworden. de DA herkende hem en vroeg aan die mevrouw hoe ze aan de kat kwam. Die zei dat ze hem had gevonden (jaja en ondertussen een half jaar binnenhouden) dus toen zei de da dat ze contact moest opnemen met mij, waar ze bij stond. Dus toen had ik hem alsnog terug na een half jaar. Rare mensen op de wereld hoor.