Mijn konijnen krijgen goed voer, de normale onderhoudsbrokjes ongemengt. En een handje russelrabbits muesli, heerlijk vinden ze het, vooral de muesli is meestal gelijk op
. Ook krijgen ze vaak een portie hooi, (op het moment de kruiden paardenbloem hooi, ruikt verrukkelijk, en dat smaakt het volgens mij ook want ook dit is zo op
) de meeste zitten wel bij elkaar op een paar kleine uitzonderingen na. Ze hebben bij mij toch wel genoeg bewegingsvrijheid (komt binnenkort weer een nieuwe ren aan). Ook spring ik met ze, wat ze absoluut uitstekend doen, vooral mijn oudste vos springt over al het hoogs en geks heen op MIJN commando
. Ze hebben vrij ruime hokken, en al boven al als er iets mankeert ben ik niet beroerd naar de DA te stappen. Natuurlijk hoort dit bij de basis behoeftes!
Maar waar ik zo benieuwd naar was, wat hebben jullie je huisdieren allemaal te bieden?

Want mensen willen ook niet iedere dag hetzelfde eten

veel beweging , 2 keer per dag voer , en natuurlijk onbeperkt vers water. Als we langer dan 4 uur van huis zijn gaat hij naar de oppas, mocht het voorkomen dat we onverwachts langer weg zijn dan 4 uur dan bel ik de buuf en die haalt hem dan op en blijft hij gezellig daar.