even een berichtje.
Vanavond gaat mijn vader 4 Chinese Dwergkwarteltjes ophalen. Ik ben vrijwilliger op een zorgboerderij en we willen daar graag een paar kwartels houden, dus vandaar. Het zijn 2 mannen en 2 vrouwen die mijn vader op gaat halen.
Nu lees ik echter wisselende verhalen. De ene site zegt dat je prima één haantje op één hennetje kunt houden (zo houdt de man waar wij ze vandaan halen ook) en de andere site zegt dat je één haantje op minstens 2 hennetjes moet houden. Nu zouden wij dan zelf in onze volière 1 haan en 1 hen houden en er zouden dan 1 haan en 1 hen naar de boerderij gaan, dus niet 2 haantjes op 2 hennetjes houden.
Aangezien het broers en zussen zijn is fokken niet zo'n goed idee, dus eitjes worden dan gewoon weggehaald

Vraag is: kan het 1 op 1 houden?
Ik ben dus op zoek naar ervaringen van mensen zelf en ik hoopte dat hier wel wat mensen zouden zitten die mijn vraag (snel) kunnen beantwoorden!
Groetjes,
Ilse
het grootste 'probleem' uit zich rond de paartijd, dat het mannetje continu in 'amoureuze' stemming is, en het vrouwtje zo lang achterna jaagt dat ze uitgeput raakt. Als er dus voldoende 'obstakels' zijn moet het goed gaan