Kittenopvang alleen maar katers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moontje1991

Kittenopvang alleen maar katers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 22:21

Wij zijn voor bij onze 2 poezen opzoek naar een kitten erbij.
Waarom een kitten? Onze oudste poes is heel erg bang voor grote katten, dominante katten en katers en wij hebben gemerkt dat een kitten wel goed gaat indien dit een poesje is.
Maar het lijkt wel onmogelijk de kittenopvangs zitten vol maar wel met katers en poesjes zijn onvindbaar.
Weet iemand toevallig nog een opvang waar ze wel poesjes hebben.
Het hoeft niet in deze omgeving te zijn voor ons vorige kitten hebben we ook 3 kwartier gereisd. (noord-holland, zuid-holland, utrecht, flevoland is goed)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:25

Wij doen zelf ook aan kitten opvang en wij hebben wel 3 poesjes en 1 katertje. Wij zitten in het oosten van Nederland (Enschede). De kleintjes zijn nu 4 weken oud en erg schattig en lief. Ze zijn gevonden op een voetbalveld ruim een week geleden, zonder hun moeder. Dus wij flessen ze. Ze beginnen nu met het eten van blikvlees van een schoteltje. Ze zijn redelijk zindelijk; ze doen alles netjes op de bak tot nu toe. Mocht je belangstelling hebben, laat maa-r horen.

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:41

Ik heb op dit moment 7 katertjes en 6 poesjes in de opvang ;)
3 van de poesjes kunnen al bezichtigd en gereserveerd worden.
www.kittenopvang-haarlem.com

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 10:57

simone_1986 schreef:
http://www.kittenopvang-haarlem.com

Ik zie er maar 3 of kijk ik verkeerd?
En jij werkte toch met wachtlijsten die eenorm lang zijn en niet met bij intressen in een bepaald poesje bezichtigen enz?
Of was dat een ander in haarlem? (mijn ouders hebben zich namelijk vorig jaar juni in haarlem bij een opvang op een wachtlijst gezet en kregen laatst bericht dat er nu nog 6 mensen voor hun waren)

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:10

Ik heb zelf kittens gevonden eergisteren, zie verderop mijn draadje.

Hier zat ook zeker een poes bij, duurt alleen nog even voor ze weg mogen.

Succes!

AngelofLove

Re: Kittenopvang alleen maar katers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:42

Hier in België zit Catshelter. Die hebben momenteel 120 kittens in de opvang en van 2 weet ik zeker dat ze poesjes zijn (heb ik zelf in de opvang gehad) maar er zullen er vast wel meer zijn.

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 15:46

Moontje1991 schreef:
simone_1986 schreef:
http://www.kittenopvang-haarlem.com

Ik zie er maar 3 of kijk ik verkeerd?
En jij werkte toch met wachtlijsten die eenorm lang zijn en niet met bij intressen in een bepaald poesje bezichtigen enz?
Of was dat een ander in haarlem? (mijn ouders hebben zich namelijk vorig jaar juni in haarlem bij een opvang op een wachtlijst gezet en kregen laatst bericht dat er nu nog 6 mensen voor hun waren)

Nee ik werk niet met wachtlijsten, zodra de kittens bij baasje gezocht staan kunnen de mensen bij de kittens komen kijken als ze geintresseerd zijn in een kitten ;)
Het klopt dat er nu maar 3 poesjes op staan, de kittens mogen bij ons pas gereserveerd en bezichtigd worden zodra ze 8 weken oud zijn.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 20:30

De 3 poesjes die er nog niet op staat vanaf wanneer kunnen die weg?
Want de huidige 3 kunnen voor ons iets te vroeg weg.
We zoeken iets voor na de 22ste namelijk.

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:16

Het volgende nestje kan vanaf 16 juni gereserveerd worden, en die kunnen dan 29 juni geplaats worden.
In dat nestje zit 1 poesje (Jenna).

Je kunt dan het beste onze website in de gaten houden, want in het nestje wat daarna geplaatst zal worden zitten de 2 andere poesjes.
En we hebben nog een jonger nest waarvan er ook 2 poesjes bij zitten ;)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:22

Op stal bij mij vangen we dieren, waaronder poezen op. We hebben er nu 1 die momenteel zwanger is en willen graag een goed tehuis voor ze. Wanneer ze gaat bevallen weet ik alleen niet, maar haar buikje is behoorlijk aan het groeien.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:14

Simone_1986: ik heb jouw site bekeken van de kittens. Vang jij alle kittens alleen op of zijn er ook nog andere pleeggezinnen? het is anders wel heel veel werk om dit in je eentje te doen. hoewel het altijd veel werk is van die kleine poezeltjes inhuis, is het ook heel dankbaar werk vindt je niet?

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:44

@ Sheela: Ik vang de kittens allemaal thuis op, het is inderdaad erg veel werk. Ben de hele dag bezig met opruimen, schoonmaken en natuurlijk de kittens aandacht geven. Maar het is zeker ook dankbaar werk inderdaad :)

@ Moontje1991: Heb je al een kitten gevonden? Op dit moment hebben we nog 2 beschikbare poesjes ;)
Gaya - Cypers met wit
Jenna - Blauw/Grijs

Jenna mag na de 28ste weg!

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:44

Ik kan ook nog wel aan een poesje voor je komen !