Hij bracht de rommel van de heg weg,en bij terug komst lag het katje dood gereden voor de deur,onze oprit...hij kwam naar mij toe om te vragen wat we nu verder moesten doen ,en ja,liep mee,en daar lag in een grote plas bloed een katje...heel zielig...
zei hem een doosje te halen,zodat we hem daarin konden leggen,en ja,maar bij buren gaan vragen of zij zouden weten van wie het katje kon zijn...
afijn,vriend gaat doosje halen,ik blijf bij het katje staan zodat er geen andere auto's overheen rijden,en er komt een man aanfietsen,stopt bij het katje,port er met zijn schoen tegenaan en zegt Sheiss...
dus ik zei nog,ja die is net aangereden,hij is dood...
die man kijkt me aan,en zegt,het is onze kat........en ze heeft 6 jongen...
vriend komt met doosje aan,katje wordt erin gelegd,en die man zegt,nogmaals,das echt balen,de katjes zijn net 2 dagen oud,en nu moet ik die dood maken...
echt,ik ben geen kattenmens,maar mijn maag draaide om,ik heb hem even laten wachten,en erover gehad of het een optie zou zijn,die kittens op te halen om ze te redden..
maar ik weet niets van katten,mijn honden vermoorden katten,waar had ik ze moeten laten....

het ging echt niet....zo zielig,hij zei nog,ach beestjes zijn net 2 dagen oud,ze merken er niets van,wil niet weten wat ie ermee gedaan heeft,maar ik blijf ermaar over piekeren...
ik snap het niet,waarom laten mensen toch katten buiten lopen,waarom katten buiten aan een weg waar auto's rijden,en waarom een katje met 6 kittens buiten laten lopen,wat is de meerwaarde daarvan??
hij zei nog,ja die rotauto's rijden hier zo hard,je mag hier 50 rijden,dus de meeste rijden dat ook,je kan moelijk eisen dat auto's stapvoets gaan rijden,omdat andere mensen hun huisdier op straat gooien...
ik snap het niet,en ik heb nog steeds een schuldgevoel dat ik die kittens niet ben gaan redden,ik als niet katten mens vind dat erg,die man als blijkbaar wel kattenmens,maakte ze diezelfde dag nog gewoon dood...
kan er met mijn verstand niet bij....

RIP onbekend katje,en haar 6 baby'tjes....

had ik ze nu toch maar gehaald,als ik nu lees dat mensen er wel wat in gezien hadden ze groot te brengen.... 
ben bang dat dat vanzelf zou gaan gebeuren als het spul was gaan lopen eerlijk gezegd..hoe leuk kan zoiets zijn...