Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marquez1 schreef:... Ik vraag me af wat jullie van zijn technieken vinden. Ik ben er zelf nog niet uit.
.
.)
' sunny_l0ve schreef:Ik ben een grote voorstander van zijn techniek en kijk het regelmatig. Helaas heb ik het gisteravond niet gezien.
Ik vind hem heel goed met dieren, hij heeft zo'n goede lichaamstaal, wat super belangrijk is met honden!
Als je ook kijkt naar zijn eigen honden heeft hij echt veel 'beruchte' honden zoals pitbull kruisingen enz.
Wat ik ook enorm knap vind is dat hij honden die teveel energie hebben even gaat uitlaten op skeelers. Nou dat doe ik hem niet na zeg! Poeh, dat moet je ook maar goed kunnen!

luffie schreef:Als je het een keer hebt gemist dan word het maar zo'n 10 keer herhaald hoor, as week. Hahahaha!!!!!![]()
Ik kijk het ook zeer vaak en vind hem geweldig. Ik probeer sommige dingen echt wel op mijn eigen hond hoor. Niet dat dat een vreselijk agressieve hond is, maar we kunnen altijd nog dingen leren natuurlijk. Ik probeer met name mijn eigen ik te veranderen in bepaalde situaties en kijk dan hoe mijn hond daar op reageert.

Nikki__ schreef:volgens mij is dit trouwens ook de aflevering die ik bedoel met de hond die half opgehangen word.
Abeltje77 schreef:Nikki__ schreef:volgens mij is dit trouwens ook de aflevering die ik bedoel met de hond die half opgehangen word.
Als je die aflevering bedoelt van die malamute die half opgehangen wordt... dat had dat dier maar aan 1 iemand te danken en dat was hijzelf.
Hoe dat beest tekéér ging man, niet normaal! Hij koos er zelf voor om keer op keer op keer op keer naar het gezicht/armen van Cesar te springen om hem aan te vallen. Was ie eerder van gedrag veranderd, was ie ook niet 'opgehangen' (slecht woord eigenlijk want dat was het helemaal niet).
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien, op aanraden van een vriendin en ik vond het heel bijzonder. Ook wel bijzonder dat die japanse hond gewoon niet meer goed zou komen voor in een gezin. Daar worden dan niet 100.000 trukjes en prikkettingen en weet ik veel wat bij gehaald, dan wordt gewoon besloten: dit gaat zo niet werken. En dan wordt er een andere oplossing gezocht. In dit geval: de hond ging mee met Cesar, hij nam hem over. Super!

Loiz schreef:Zeker een voorstander voor Cesar, wat die man doet en voor elkaar krijgt, geweldig!
Misschien niet altijd de meest vriendelijke methode, maar het is nodig bij die honden, anders zouden ze per direct een enkele reis krijgen.
Cesar weet en gebruikt zo veel van de hondentaal en brengt dit ook over aan de eigenaren, waardoor het zogoed als altijd geweldig afloopt.
Hij gebruikt zijn eigen honden om agressie uit te lokken om dit te kunnen behandelen. De honden vechten nooit echt.
Zijn moto is de agressie niet ontlopen, maar te leren hoe je ermee om moet gaan. Zonder agressie uit te lokken is dit dus niet te doen.
De Husky die op de grond gedwongen werd is geen fout naar mijn idee, alfa honden dwingen andere honden respect af door ze op de grond te drukken, letterlijk lager geplaatst. Ditzelfde doet Cesar hier met deze hond die respect moest krijgen voor hem in plaats van andersom.
Mensen die 'm niet kennen, Dog Whisperer Cesar Milan op youtube, zeker een kijkje waard