Vorige week ben ik er geweest, om te gaan kijken naar een hond, die hopenlijk de moeder wordt van ons toekomstige hondje. Afspraak met de fokker maken ging heel lastig omdat wij alleen in de weekenden konden en zij in de weekenden steeds op een show waren. Daarom nodigde ze ons uit te komen kijken op de show, dan konden we meteen meer honden van het ras zien

Ben samen met mijn vriend en moeder gegaan en heb echt mijn ogen uit gekeken. Tegelijkertijd met de poolhonden waren ook gezelschapshondjes, dus chinese naakthondjes, maar ook... poedels
Allemaal klipjes in de haren, vlechtjes, fohnen, scheren en alle mensen zooo gestresst naar de ring toe rennen, omdat ze nog een keer snel de kam door de haren wilde halen. Vond het bijna zielig voor de beestjes, haha. Wat een gebeurtenis zeg.. Zoveel honden op een hoop, had wel bewondering voor de beestjes dat ze zo netjes op de baas bleven letten, terwijl er overal andere honden renden en blaften.Ben benieuwd of mensen dezelfde ervaring hebben van hondenshows. Ben ten slotten maar een keer geweest, dus misschien was dit niet zoals het normaal gaat?
)