De eigenaar heeft een bovenwoning dus geen tuin of wat dan ook, poes is echt buiten gezet. Ik wil ook graag naar hem toe gaan om te vragen en iets zeggen, zodat we zeker weten dat hij m niet meer wil, want het is zo raar allemaal, van wat hij deed en had gezegd. Ik denk dat hij het teveel vind om het te brengen naar het asiel, want hier betaal je dan 85 euro voor, had ik opgezocht voor afstand doen van een kat.
poesje kwam vanaf eerste dag dat ie buiten is gezet bij ons in onze tuintje en blijft daar ook hele dag of gaat naar een aangrenzende hele grote tuin, echt het is geen poesje dat vaak bij iedereen langs gaat voor aandacht en lekker eten, ze blijft in de buurt omdat haar voormalige woning erg dicht in de buurt is en is eigenlijk een binnenkat
en dan wordt ie buitengezet he, ongelooflijk.
Ik kan haar gewoon roepen en dan komt ze meteen en kan t zo oppakken en teruggeven aan de eigenaar, maar die gaat mogelijk ergens dumpen in een park/bos (gebeurt helaas vaak) en dat overleeft ze zeker niet met al die vossen daar.
Misschien moet ik het ook maar laten ophalen door de dierenambulance, hopelijk heeft het dan een chip en kan die eigenaar beetje aangepakt worden, want we gaan ook zeggen van wie het is en we gaan het dan ook zeggen dat we t best willen proberen als onze kat t oke vind.